آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حمله جان لجند به رئیس جمهور آمریکا: دونالد ترامپ خود شیفته، سطح پایین و ملال انگیز است



اخبار,اخبار فرهنگی,جان لجند و دونالد ترامپ
جان لجند ستاره سرشناس دنیای موسیقی در اظهاراتی جدید اعلام کرده که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده را فردی خودشیفته، سطح پایین و ملال انگیز می داند.

به گزارش انتخاب، جان لجند خواننده سرشناسی که یک پسر و یک دختر از همسرش کریسی تیگن دارد اعلام کرده که از زمان حضور دونالد ترامپ در مقام رئیس جمهور ایالات متحده، به شدت نگران آینده فرزندان خود است.

 

این ستاره 40 ساله گفت: "وقتی رئیس جمهوری دارید که نابالغ و خودشیفته است، همیشه احساس نگرانی خواهید کرد. به خصوص به این دلیل که وی دارای قدرت بسیار زیادی است اما نکته شرم آور این است که در عین حال فردی بسیار سطحی است."

 

وی افزود: "همیشه از خودم میپرسم قرار است فرزندان خود را در چه نوع جهانی رها کنم؟ ما می بینیم که اکنون دونالد ترامپ در برابر مشکلاتی مثل بحرانهای آب و هوا چه رفتاری دارد و رهبرانی داریم که به جای اینکه در مورد حل مسئله پیش بروند ، به عقب می روند و این واقعاً ترسناک است. "

 

این نخستین باری نیست که جان لجند به سیاست های ایالات متحده می تازد و پیش از این نیز چندین بار وی و همسرش سیاست های دولت را زیر سوال برده بودند. جالب است که رئیس جمهور ایالات متحده هم در برابر جان لجند سکوت نکرد و در توییتر نوشت: "بچه هایی بی تجربه مثل موسیقیدان خسته کننده؛ جان لجند و همسر او شروع به صحبت درباره من کرده اند. چقدر عالی است. اما زمانی که من به کمک آنان احتیاج داشتم آنها را ندیدم. کجا بودند؟!"

 

جالب است که لجند در مصاحبه ای تایید کرده اگر موسیقیدان نمی شد احتمالا سیاستمدار می شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------