جان سینا به همراه نامزد ایرانی‌اش روی فرش قرمز/ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,جان سینا به همراه نامزد ایرانی‌اش
جان سینا به همراه شی‌ شریعت‌زاده، نامزد ایرانی-کانادایی خود روی فرش قرمز فیلم "بازی با آتش" حاضر شد.

به گزارش ایران آرت، "جان سینا" شنبه شب در مراسم فرش قرمز فیلم جدیدش "بازی با آتش" (Playing With Fire) برای اولین بار به همراه نامزد جدیدش "شی شریعت‌زاده" که به نظر یک کانادایی-ایرانی می‌رسد ظاهر شد. این دو در ماه مارس در کنار هم دیده شده بودند. سینا در مصاحبه با "اینترتینمنت تونایت" در حین فیلمبرداری این فیلم با شریعت‌زاده ملاقات کرده است. در فیلم جدید سینا بازیگران دیگری چون "کیگان-مایکل کی"، "جیک کارسون"، "جان لگیزامو"، "جودی گریت" و "برایانا هیلدبرند" نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

سینا می‌گوید: "این فیلم جدید صرف نظر از هر فیلمی که در آینده بازی کنم همیشه برایم معنای ویژه‌ای خواهد داشت زیرا در این پروژه با فردی ویژه ملاقات کردم."

 

سینا تابستان گذشته پس از قطع رابطه با "نیکی بلا" در مصاحبه با "پیپل" گفته بود: "من جایگاه خودم را می‌دانم و این بسیار مهم است. اینکه مردم سؤالاتی در ذهن‌شان شکل گرفته اشکالی ندارد، اما این هم اشکالی ندارد که من از افشای اطلاعات خصوصی زندگی‌ام جلوگیری کنم." سینا ۴۱ ساله اوایل اکتبر گفته بود از لحاظ فیزیکی دیگر نمی‌تواند تمام وقتش را صرف مسابقات WWE کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جان سینا به همراه نامزد ایرانی‌اش

سینا در "بازی با آتش" نقش یک آتش‌نشان را بازی می‌کند که جان سه کودک را نجات می‌دهد و سپس از آن‌ها مراقبت می‌کند. او قرار است در فیلم "سریع و خشن ۹" و ریبوت "جوخه‌ی انتحار" (The Suicide Squad) ظاهر شود. او می‌گوید در شب هالووین در محل فیلمبرداری "جوخه‌ی انتحار" به کارگردانی "جیمز گان" حاضر است، با این حال لباس مخصوصی به تن خواهد کرد.

 

شریعت‌زاده دانش‌آموخته‌ی دانشکده‌ی بریتیش کلمبیا در رشته‌ی الکترونیک است و در حال حاضر در شرکت امنیتی اویجیلون (Avigilon) ونکوور مشغول کار است.

 

"بازی با آتش" ۸ نوامبر (۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------