مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد/ توضیحات جواد نوروز بیگی



اخبار,اخبار فرهنگی,مسعود کیمیایی
مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد.

به گزارش برترین ها، در حالی که فیلم «خون شد» مسعود کیمیایی برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فجر انتخاب شده این کارگردان دقایقی قبل با انتشار ویدیویی از این جشنواره انصراف داد و گفت:«من امسال فیلمی ساختم به نام «خون شد» که در جشنواره فجر هست. من هیچ وقت اهل جشنواره نبودم و سمت و سویم همیشه مردم هستند و نگاه می کنم می بینیم که مردم روزگار سختی را می گذرانند و روزی نیست که خبرهای بد نشنویم. دلم نمی‌خواهد فیلمم در جشنواره فجر نشان داده بشود به دلیل تسلیتی که به این همه آدم دارم. مردمی که مسافر بودند.»

 

مسعود کیمیایی بعد از داریوش مهرجویی که فیلم «لامینور» را در جشنواره شرکت نداد دومین فیلمساز موج نوی سینمای ایران است که این تصمیم را می‌گیرد.

 

توضیحات جواد نوروزبیگی درباره انصراف خون شد از جشنواره فیلم فجر

در پی اعلام انصراف مسعود کیمیایی از حضور فیلم خون شد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر  و ویدئویی که نیمه شب 22 دی در  رسانه و فضای مجازی منتشر شد، جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم به خبرنگار ایلنا گفت :خون شد از جشنواره فجر کنار نمی‌رود.

 

وی گفت: فیلم خون شد در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و نمایش داده می‌شود اما با احترام به نگاه و نظر آقای کیمیایی، تقاضای ما این است که فیلم در بخش کارگردانی داوری نشود و در مابقی بخش‌ها، مورد قضاوت قرار گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------