فصل جدید مسابقه 'پنج ستاره' شروع شد



اخبار,اخبار فرهنگی,مسابقه پنج ستاره
سری جدید مسابقه "پنج ستاره" از فردا شب پخش می‌شود.

به گزارش تسنیم، سری جدید مسابقه "پنج ستاره" کاری از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما به تهیه‌کنندگی محمد قنبری پنجشنبه اول اسفندماه ساعت 21 پخش می‌شود. محمد قنبری تهیه‌کننده مسابقه "پنج ستاره" گفت: فصل جدید این مسابقه تلویزیونی با اجرای حمید گودرزی از این هفته، پنجشنبه و جمعه هر هفته بر روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود.

 

وی اضافه کرد: دکور این برنامه به گونه طراحی شده است که جایگاهی برای تقریباً 100 نفر از تماشاچیان در نظر گرفته شده و دارای سه بخش برای اجرای سه مرحله مسابقه است؛ در این بخش‌ها ترکیبی از دکور و نور و... استفاده شده است. شرکت‌کنندگان این مسابقه از طریق قبولی در آزمون ورودی مسابقه پذیرفته شده‌اند. بدین ترتیب که متقاضیان برای شرکت در مسابقه، ابتدای باید به سایت شبکه 5 مراجعه و وارد صفحه مسابقه "پنج ستاره" شوند که دو پنجره دارد؛ پنجره شرکت‌کنندگان و پنجره تماشاچیان. متقاضیان این بخش در صورت قبولی در آزمون ورودی و کسب امتیاز لازم به این مسابقه دعوت می‌شوند.

 

قنبری درباره سؤالات این مسابقه نیز گفت: سؤالات برنامه در حوزه اطلاعات عمومی طراحی شده است که شامل موضوعات فرهنگی، سیاسی، ورزش، علمی ، ادبی و ... می‌شود. در هر قسمت از این مسابقه، 2 شرکت کننده حضور دارد که  در سه مرحله با هم رقابت می‌کنند. در این قسمت هر شرکت‌کننده‌ای که ستاره بیشتر کسب کند، برنده مسابقه می‌شود. در مرحله اول از شرکت‌کنندگان هفت سؤال، مرحله دوم پنج سؤال و مرحله سوم هشت سؤال مشترک پرسیده می‌شود.

 

تهیه‌کننده مسابقه "پنج ستاره" با اشاره به جوایز این مسابقه تأکید کرد: جوائز در نظر گرفته شده برای برندگان مسابقه، محصولات تولیدکنندگان ایرانی است که تمام تلاش ما استفاده از کالای ایرانی و رونق تولیدات ملی است.

 

فصل جدید "پنج ستاره" با اجرای حمید گودرزی پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 به مدت 50 دقیقه از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------