سریال «فرندز» به جدیدترین قربانی ویروس کرونا مبدل شد



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال فرندز
آغاز مراحل فیلمبرداری ویژه برنامه بازگشت سریال «فرندز» به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، ویژه برنامه بازگشت گروه بازیگران سریال «فرندز/دوستان» در شبکه HBO Max به جدیدترین قربانی شیوع ویروس کرونا تبدیل شد.

 

ورایتی از منابع نزدیک به سریال خبرِ به تعویق افتادن فیلمبرداری این ویژه برنامه را تایید کرده است.

 

فیلمبرداری این ویژه برنامه قرار بود از هفته آینده آغاز شود با این حال با شیوع ویروس کرونا در آرمانی ترین حالت فیلمبرداری به ماه می (اردیبهشت سال ۹۹) موکول می شود.

 

ویژه برنامه «فرندز» بدین ترتیب به جدیدترین اثر تلویزیونی یا سینمایی تبدیل شد که به دلیل همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا تولید و یا نمایشش به تاخیر افتاده است.

 

بخش تلویزیونی کمپانی وارنر و HBO Max که کار تهیه این ویژه برنامه را برعهده دارند از هرگونه توضیحی در این باره خودداری کرده اند.

 

چندی پیش پس از مدت ها شایعه درباره بازگشت بازیگران سریال «فرندز» سرانجام به صورت رسمی اعلام شد که جنیفر آنیستون،‌ کورتنی کاکس، مت له ‌بلانک، لیسا کودرو، میتو پری و دیوید شویمر سال‌ها بعد از اتمام «فرندز» در سال ۲۰۰۴ دوباره برای بازی در قسمتی ویژه از این سریال به استودیوی ۲۴ کمپانی برادران‌ وارنر باز می‌ گردند.

 

سریال «فرندز» اولین بار ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ روی آنتن شبکه NBC رفت و برای ۱۰ فصل پیاپی میلیون‌ها بیننده را پای تلویزیون‌ ها کشاند. داستان این مجموعه درباره ۶ دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند و در طول سالیان دراز ماجراهایی را با هم تجربه می‌ کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------