آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

توزیع مجموعه «کرگدن» در ایام نوروز ادامه دارد



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال کرگدن
قسمت نوزدهم سریال نمایش خانگی «کرگدن» روز دوم فروردین ۹۹ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، صادق یاری، تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی کرگدن، گفت: نوزدهمین قسمت از «کرگدن» روز شنبه، ٢ فروردین ماه ۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: پیش‌تر قرار بود قسمت جدید کرگدن روز نهم فروردین عرضه شود که با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا و حضور مردم در خانه‌ها، تصمیم گرفتیم قسمت نوزدهم مجموعه را در دومین روز از سال جدید توزیع کنیم. اتفاقی که در میان تولیدات نمایش خانگی تاکنون بی‌سابقه بوده است.

 

تاکنون ١٨ قسمت از سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، تهیه‌کنندگی صادق یاری و مجری طرحی مهدی یاری در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و این مجموعه توانسته با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

 

نسخه DVD کرگدن توسط سرو رسانه پارسیان توزیع می‌شود. برای دانلود قانونی این سریال می‌توانید به سایت آپ نما و برای تماشای نسخه VOD آن به سایت فیلیمو مراجعه کنید.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ۵ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند.

 

مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، مجید آقاکریمی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، نادر فلاح ، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------