یادگاری مایکل جکسون به فروش رسید



اخبار,اخبار فرهنگی,دستکش کاکیل جکسون
دستکش سفید و کریستال‌نشان معروف مایکل جکسون به بهای بیش از ۸۵ هزار پوند در یک حراجی در تگزاس به فروش رفت. 

به گزارش ایران آرت به نقل از نشریه سان، خریدار ناشناس همچنین نامه‌ای را دریافت کرد که تایید می‌کند این دستکش در ۱۹۹۸ به یونیسف اهدا شده بود.

 

گفته می‌شود که مایکل جکسون درباره تجربه خود از پوشیدن این دستکش در "تور بد" خود گفته است:‌ "احساس کردم یک لنگه دستکش باحال بود. پوشیدن یک جفت دستکش به نظر خیلی معمولی است."

 

دستکش معروف این خواننده تنها شیء از دارایی‌های چهره‌های معروف موسیقی نیست که در سال‌های اخیر هزاران دلار در حراجی ها به فروش رفته است.  

 

000_Was3166492

 

در سال ۲۰۱۹  عینک صفحه‌گرد معروف جان لنون در حراجی ساتبیز به قیمت ۱۳۷ هزار پوند فروخته شد. طراحی‌های پال مک‌کارتنی برای بدنه پیانو نیز اخیرا به قیمت دو هزار پوند فروخته شد. این طراحی‌ها را یک ساختمان‌ساز به طور اتفاقی از انباری پیدا کرد. 

 

اندی کلاینس درباره یافته‌اش گفت:‌ "از داخل سطل برشان داشتم. جعبه باز شد و طراحی‌ها ریخت بیرون. باران می‌آمد و فقط توانستم آنچه را که می‌شد بردارم. فکر می‌کنم طراحی‌های دیگری هم بود ولی همه‌اش خراب شد." 

 

هفته گذشته گزارش شد که مایکل جکسون تمساح‌هایی داشت که در جریان آتش‌سوزی در باغ وحش "تایگر کینگ" متعلق به فردی به نام جو الن مالدونادو، از بین رفتند.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------