آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دو فیلم و یک داور ایرانی در جشنواره باستان‌شناسی آمریکا



اخبار,اخبار فرهنگی,دو فیلم ایرانی در جشنواره باستان‌شناسی آمریکا
دو مستند «حافظ و گوته» از فرشاد فرشته‌حکمت و «وَرس» ساخته «جواد وطنی» در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم باستان‌شناسی و میراث فرهنگی آمریکا (تک) پذیرفته شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، هفدهمین جشنواره فیلم باستان‌شناسی و میراث فرهنگی آمریکا به دلیل شیوع بیماری کرونا، از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه، به شکل مجازی برگزار می‌شود و داوری، فروش بلیت و نمایش فیلم‌ها بصورت آنلاین خواهد بود.

 

بهمن نورایی مدیر بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، یکی از داوران این دوره‌ی جشنواره «تک» آمریکا است و ۲۶ فیلم مستند از کشورهای مختلف جهان در بخش رقابتی این رویداد موضوعی حضور دارند و به رقابت با هم می‌پردازند.

 

به دلیل تحریم ایران، این جشنواره با کد حذف بهای بلیت، شرایط ویژه‌ای را برای فیلمسازان ایرانی فراهم آورده تا بتوانند آثار جشنواره را رایگان تماشا کنند.

 

مستند «وََرس» روز ۲۶ اردیبهشت ساعت ۷ شب و فیلم «حافظ و گوته» هم روز ۲۷ اردیبهشت ساعت ۲ بعدازظهر در وب‌سایت این جشنواره بصورت آنلاین نمایش داده خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------