حمیدرضا آذرنگ: کرونا باعث شد پایان سریال «نون خ» به دست ما رقم نخورد



اخبار,اخبار فرهنگی,حمیدرضا آذرنگ
حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال تلویزیونی «نون. خ» که نقش خلیل خانزاده را در این سریال ایفا می‌کند درباره پایان مبهم و نیمه کاره این سریال توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، قسمت آخر فصل دوم سریال«نون.خ» با کارگردانی سعید آقاخانی که شب گذشته (پنجشنبه 4 فروردین) از شبکه یک سیما پخش شد، به دلیل نیمه کاره ماندن سوالات و ابهامات زیادی را برای مخاطبان ایجاد کرد. به همین منظور حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش (خلیل خانزاده) با پخش قسمت پایانی فصل دوم «نون خ» ویدیویی منتشر کرد و درباره قسمت آخر توضیح داد.

 

حمیدرضا آذرنگ بازیگر این سریال با انتشار ویدئویی کوتاه، درباره پایان این مجموعه گفت: «پایان سریال «نون خ» به دست ما رقم نخورد. مهمان ناخوانده‌ای که همه ما را کنج خانه حبس کرده و روزها و شب‌های قرنطینه را به وجود آورده یعنی کرونا، باعث شد پایان «نون خ» به این جا ختم بشود.»

 

وی افزود: «ما حتی ده-پانزده روز بعد از ورود کرونا و شرایط تلخ و اسف‌باری که وجود داشت، ضبط سریال را ادامه دادیم، ولی به جایی رسیدیم که جان آدم‌ها در معرض خطر قرار گرفته بود و اگر کسی دچار بیماری می‌شد، نمی‌شد جبرانش کرد. نهایتاً سریال تا اینجا ادامه پیدا کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------