برادران محمودی سریالی با موضوع کرونا می سازند



اخبار,اخبار فرهنگی,برادران محمودی
مرکز سیما فیلم نخستین سریال کرونایی را که برادران محمودی خواهند ساخت به مرحله نگارش درآورد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، پیرو دســتور عبدالعلی علی عســکری رئیس سازمان صداوسیما درخصوص ساخت سریال هایی با محتوای کرونا، مرکز سیما فیلم نخستین سریال کرونایی را به مرحله نگارش درآورد.

 

بهرنگ ملکمحمدی مدیر گروه فیلم و ســریال مرکز سیمافیلم با بیان این مطلب گفت: این سریال که نگارش آن از اسفندماه آغاز شده است توسط برادران محمودی (جمشید و محمود) ساخته خواهد شد که پیش از این سریال های مخاطب پسندی مانند «سایه بان» را ساخته اند.

 

وی درباره ساخت این مجموعه تلویزیونی گفت: با آغاز شــیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیراتی که بر زندگی و رفتارهای اجتماعی تمامی ســاکنان کره زمین گذاشته، ایده نوشتن برای ســاخت ســریالی با این موضوع همراه مصداق هایی مربوط به ایران مطرح شــد و با تاکید رئیس سازمان درخصوص پرداختن به ابعاد مختلف این مساله، از اسفندماه سال گذشته نگارش آن توسط برادران محمودی آغاز شد.

 

ملک محمدی بیان کرد: فضای سریال «همدل» که در دوران شــیوع ویروس کرونا روی می دهد، روایت سه قصه موازی مربوط به یک پرســتار، پسر یک تاجر و یک گروه جوان محقق است که خط ســیر داستانی مربوط به کرونا را دنبال می کند.

 

سریال «همدل» در پانزده قسمت تولید شود و از اسفند روانه آنتن می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------