آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

اکران آنلاین فیلم پیمان قاسم خانی از 9 مرداد



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم خوب بد جلف
فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف ٢: ارتش سری" اولین ساخته پیمان قاسم خانی، پنج شنبه ٩ مرداد در سینما آنلاین اکران خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلیمو در پی استمرار ویروس کرونا و شرایط بحرانی سینما و فرهنگ، عوامل فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف ٢:ارتش سری" به جهت کمک به این هنر-صنعت تصمیم گرفتند این فیلم را همزمان با اکران سینمایی روانه اکران آنلاین کنند.

 

این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی محسن چگینی و نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی است که در خلاصه داستان این کمدی آمده است:" گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و......"

 

در خوب، بد، جلف ٢: ارتش سری بازیگران به نامی چون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارال فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی و علی اوجی به ایفای نقش پرداخته ‏اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------