ماسک مخصوص کنسرت به بازار آمد



اخبار,اخبار فرهنگی,ماسک مخصوص کنسرت
در حالی که مردم به فکر خلاصی هرچه زودتر از ویروس کرونا و شیوه‌نامه‌های مقابله با این ویروس هستند، یک مبتکر ماسک مجهز به هدفون را حتی برای دوره بعد از ویروس کرونا به بازار فرستاد تا یکی از ابتکارات مرتبط با ویروس کرونا به ثبت رسیده باشد.

به گزارش اعتمادآنلاین، یک موسیقیدان مجارستانی که با حجم زیادی از چهره‌های پنهان در پشت ماسک مواجه شد، ایده جالبی به ذهنش خطور کرد.

 

ایوان فیشر رهبر ارکستر مجارستان در این باره گفت: زمانی که در خیابان‌های بوداپست به چهره مردم ماسک‌زده نگاه کردم این فکر به ذهنم خطور کرد که چرا این ابزار مبارزه با ویروس کرونا به وسیله‌ای برای شنیدن موسیقی تبدیل نشود. از آن روز مشغول طراحی ماسکی شدم که دو زائده پلاستیکی شبیه به کف دست پشت آن قرار دارد.

 

به گفته او، این زائده متحرک امکان اتصال به ماسک (به شکل دسته‌های یک عینک) را دارد و به دارنده آن اجازه می‌دهد به هنگام حضور در کنسرت‌های موسیقی در شرایط فعلی راحت‌تر به موسیقی گوش دهد.

 

به اعتقاد این رهبر ارکستر، با فاصله‌گذاری‌های فعلی بهتر است از روش قدیمی، یعنی گذاشتن دست پشت گوش برای بهتر شنیدن، استفاده کنیم و از گوش دادن به موسیقی در ارکسترها راحت‌تر لذت ببریم.

 

این ماسک که ۲۷ دلار قیمت دارد در میان افرادی که در کنسرت‌ها حضور پیدا می‌کنند رواج بسیاری یافته و به ماسک فیشر شهرت پیدا کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------