آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

جدیدترین تصاویر سلنا گومز در سریال جدیدش با ظاهری جدید



اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز
سلینا گومز خواننده و بازیگر ۲۸ ساله آمریکایی دوشنبه ۷ دسامبر در حال فیلمبرداری سریال "تنها قتل‌های ساختمان" (Only Murders in the Building) در آپر وست ساید نیویورک دیده شد.

به گزارش ایران آرت، در این سریال کمدی برای شبکه‌ی Hulu "مارتین شورت" و "استیو مارتین" نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد. گومز در محل فیلمبرداری این پروژه با دو ظاهر متفاوت یکی با هدفن و دیگری با ماسک و جامپ‌سوت سرخ رنگ دیده شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز

 

مارتین شورت پیش‌تر در مصاحبه با "دیلی بیست" گفته بود که این سریال در فصل پاییز فیلمبرداری خواهد شد. او می‌گوید: "قرار است در ماه اکتبر در نیویورک فیلمبرداری شود. نامش "تنها قاتلین ساختمان" است و در مورد سه نفر است که در یکی از آن آپارتمان‌های بزرگ نیویورک زندگی می‌کنند. یکدیگر را در آسانسور می‌بینند و کرنشی می‌کنند، اما هیچ‌وقت با هم حرف نمی‌زنند. حتی اسم یکدیگر را نمی‌دانند. یک بار در آسانسور با نفر چهارمی برخورد می‌کنند و بعد می‌فهمند که این فرد کشته شده و تصمیم می‌گیرند قاتل را پیدا کنند."

اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز

 

"تی‌ام‌زی" گزارش داده است که شخصیت گومز در سریال "مارگارت" نام دارد و دختر یکی از سرمایه‌گذاران پرنفوذ نیویورک است. مارگارت دختری زیبا، مغرور و به‌شدت کنجکاو است که برای مشارکت در حل یک معمای قتل حاضر است هر کاری انجام دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------