رونمایی از جرد لتو در نقش جوکر/ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,جرد لتو
جرد لتو در نقش جوکر و بن افلک در نقش بتمن در یکی از سکانس‌های "لیگ عدالت"رویارو خواهند شد.

به گزارش ایران آرت، اولین تصویر رسمی از جرد لتو در نقش جوکر" در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر" رونمایی شد. هرچند لتو در فیلم جوخه انتحار" دیوید آیر" این نقش را بازی کرده بود، اما ظاهر او در کات اسنایدر بسیار متفاوت است و خالکوبی‌های او در جوخه انتحار" وجود ندارند. جوکر" در فیلم اسنایدر دارای موی بلند روپوش بیمارستانی و ماسک جراحی است. اسنایدر در مصاحبه با ونتی فر" می‌گوید جوکر" او به جلیقه ضد-گلوله مجهز است و نشان‌هایی دارد که نماینده‌ی موفقیت‌های" اوست.

 

ونتی فر" در مورد ویژگی‌های جوکر"‌ در این فیلم می‌نویسد: جوکر در این فیلم جدید در سکانسی ظاهر می‌شود که دارک‌سید" به زمین تاخته و آن را به ویرانه تبدیل کرده. یک سکانس رؤیا است، یک خیال ذهنی که بروس وین" با بازی بن افلک" تجربه می‌کند و فاش می‌سازد که اگر ابرقهرمانان نتوانند مانع یورش شوند چه اتفاقی روی می‌دهد. جوکر به نحوی روح کریسمسی است که هنوز از راه نرسیده"، و از طریق وحشت انگیزه ایجاد می‌کند."

 

اسنایدر به مجله‌ می‌گوید: نکته‌ی جذاب در مورد این صحنه این است که جوکر مستقیماً با بتمن در مورد بتمن حرف می‌زند. جوکر بتمن را تجزیه و تحلیل می‌کند و می‌گوید که کیست و چه هست. این چیزی است که به نظر من هواداران از دنیای دی‌سی" انتظار داشتند و شایسته‌ی آنند. با این حال، جوکر جرد لتو و بتمن بن افلک هرگز واقعاً رویارو نمی‌شوند. به نظر من جالب نمی‌آمد که در هیچ لحظه‌ای از این فیلم بتمن و جوکر هیچ‌گاه با هم مواجه نشوند."

اخبار,اخبار فرهنگی,جرد لتو

 

اسنایدر می‌گوید صحنه‌ی جوکر" در فیلم لیگ عدالت" او پاسخ‌هایی برای بسیاری از پرسش‌هایی که هواداران از زمان انتشار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" (Batman v Superman: Dawn of Justice) داشته‌اند ارائه می‌کند. در آن فیلم گفته شد که جوکر" شخصیت رابین" همکار سابق بتمن" را کشته است.

 

اسنایدر در این خصوص می‌گوید: همیهش می‌خواستم مرگ رابین را بررسی کنم. و اگر قرار بود فیلم دیگری ساخته شود که البته ساخته نخواهد شد، می‌خواستم فلش‌بک‌هایی وجود داشته باشد که نحوه‌ی مرگ رابین را نشان دهد، اینکه جوکر چگونه او را به قتل رسانده و عمارت وین را به آتش کشیده و تمام آن مسائلی که میان او و بروس وجود داشته."

 

لیگ عدالت زک اسنایدر" ۱۸ مارس ۲۰۲۱ (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) از HBO Max پخش خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------