ایلان ماسک و مایلی سایرس مجری شدند



ایلان ماسک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد حال حاضر جهان با همراه مایلی سایرس خواننده پاپ، اپیزود جدید برنامه SNL را اجرا می‌کنند.

به گزارش ایران آرت، ایلان ماسک شنبه ۸ می به استودیوی 8H شبکه NBC می‌رود تا یکی از اپیزودهای "اجرای زنده شنبه شب" (Saturday Night Live) را میزبانی کند. در کنار او "مایلی سایرس" برای ششمین بار به عنوان مهمان موزیکال حضور دارد که در حال معرفی آلبوم جدیدش "قلب‌های پلاستیکی" (Plastic Hearts) است.

 

ماسک به عنوان مدیر عامل تسلا و سر مهندس اسپیس‌اکس، اخیراً فضاپیمای تجاری دراگن را به "ایستگاه فضایی بین‌المللی" پرتاب کرده است. پیش از ماسک میزبانان غیربازیگری چون "دونالد ترامپ"، "ال گور"، "رالف نادر" و "ال شارپتن" به "اجرای زنده شنبه شب" پیوسته بودند. هرچند انتخاب ماسک ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما او در شبکه‌های اجتماعی گوشه‌هایی از دلبستگی خود به طنز را نشان داده است.

 

در هفته‌های گذشته "کری مولیگان" و "دنیل کالویا"، بازیگران نامزد اسکار و نیز "رگی ژان پیج" ستاره سریال "بریجرتون" (Bridgerton)، "نیک جوناس"، "مایا رودلف" و "دن لوی" میزبان این برنامه زنده تلویزیونی بوده‌اند.

 

در شبکه‌های اجتماعی کاربران عموماً معتقدند که انتخاب ماسک برای اجرای "اس‌ان‌ال" دیوانگی است. یکی از آن‌ها می‌نویسد: "انتخاب ایلان ماسک برای اس‌ان‌ال بی‌ملاحظه‌ترین تصمیمی است که از زمان دونالد ترامپ گرفته شده."

 

کاربر دیگری می‌گوید: "هر یک از هواداران اس‌ان‌ال برداشت متفاوتی از برنامه دارد اما به نظر من چیزی که همگی ما واقعاً می‌توانیم روی آن توافق کنیم این است که انتخاب ایلان ماسک به عنوان مجری یکی از احمقانه‌ترین کارهایی است که تا به حال انجام داده‌اند."

 

"جیلین سدرهولم" نویسنده "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید: "لطفاً به مایلی اجازه دهید هر دو کار را انجام دهد."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------