فصل جدید «کودک شو» با ساختاری متفاوت ساخته می‌شود



برنامه کودک شو،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تهیه کننده برنامه «کودک شو» همزمان با پخش قسمت های پایانی این مسابقه، از ساخت فصل جدید آن با ساختاری متفاوت خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، رضا نصیری ـ تهیه کننده برنامه «کودک شو» ـ از پخش آخرین قسمت از فصل چهارم این برنامه در روز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) خبر داد.

 

وی درباره ادامه روند تولید و پخش این برنامه توضیح داد: در این فصل ۳۶۰ خانواده به همراه فرزندان خود حضور داشتند و پس رقابت در بیش از ۲۰۰ برنامه فینالیست ها مشخص و در برنامه روز سه شنبه خانواده برتر معرفی خواهد شد.

 

نصیری با اشاره به شرایط سخت تولید و رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام ضبط برنامه، یادآور شد: در این فصل با وجود شیوع کرونا و توجه به سلامتی خانواده های شرکت کننده و عوامل تولید، ۲۰۵ قسمت بدون حضور تماشاچی ضبط و به روی آنتن شبکه نسیم رفت.  

 

وی ادامه داد: اتقاق مهم هر مسابقه حضور تماشاچی و هیجانی است که به برنامه منتقل می کند. از این رو در اتاق فکر برنامه تلاش شد جذابیت مسابقه در دل بازی و بین خانواده های شرکت کننده طراحی و اجرایی شود تا نبود تماشاچی از هیجان مسابقه  کم نکند و بر رقابت تاثیر گذار نباشد.  

 

تهیه کننده «کودک شو» درباره ی حضور حمید گودرزی در سری چهارم اظهار کرد: مسابقه «کودک شو» با توجه به ساختاری که برای آن طراحی شده در زمان حضور پژمان بازغی و چه در این فصل با حضور حمید گودرزی بر رقابت سالم خانواده ها استوار و متکی بوده و حضور هر کدام از این هنرمندان به عنوان مجری در موفقیت برنامه در جایگاه خود موثر بوده است.

 

نصیری درباره ضبط سری پنجم این مسابقه گفت: با توجه به نظرسنجی های مرکز تحقیقات سازمان و اقبال مخاطب به این برنامه، کار برای ما و تیم تولید سخت می شود از این جهت که برای فصل های جدید بتوانیم با ساختار و ایده های جدید به آنتن برگردیم. مسابقه «کودک شو» با ساختاری جدید به شبکه نسیم بازخواهد گشت.

 

گفتنی است، فینال سری چهارم «کودک شو» به تهیه کنندگی نصیری و با اجرای حمید گودرزی سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------