سوفی ترنر بازیگر فیلم 'غریبه‌ها' شد



سوفی ترنر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
ستاره سریال "بازی تاج و تخت" روزهای شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت. او پس از بازی در مینی‌سریال "پلکان" و صداپیشگی در انیمیشن "شاهزاده"، در فیلمی تحت عنوان "غریبه‌ها" ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش ایران آرت، سوفی ترنر، ستاره سریال "بازی تاج‌وتخت" برای بازی در یک نقش کوتاه به فیلم "غریبه‌ها" نت‌فلیکس پیوست. ترنر در این فیلم هیچکاکی با "کامیلا مندز" و "مایا هاک" مقابل دوربین خواهد رفت.

 

"جنیفر کیتلین رابینسون" که "ثور: عشق و تندر" را در کارنامه دارد، نویسنده فیلم با همکاری "سلست بالارد" است. داستان فیلم در مورد دخترانی به نام‌های درو و النور است که به سراغ افرادی می‌روند که در گذشته به آن‌ها زور گفته‌اند.

 

ترنر اخیراً برای بازی در مینی‌سریال "پلکان" شبکه اچ‌بی‌او مکس و صداپیشگی در سریال انیمیشن "شاهزاده" همین شبکه در نقش "پرنسس شارلوت"، دختر "کیت میدلتون" و "شاهزاده ویلیام" انتخاب شده است.

 

هفته گذشته "هالیوود ریپورتر" گزارش داد که ترنر نامزد امی و همسرش "جو جوناس" عمارت خود در لس‌آنجلس را با قیمت ۱۶.۷۵ میلیون دلار به فروش گذاشته‌اند. این در حالی است که آن‌ها این ملک را ۱.۵ سال قبل با قیمت ۱۴.۱ میلیون دلار خریداری کرده بودند.

 

"سوفی ترنر" برای بازی در نقش "سانسا استارک" در فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" نامزد دریافت جایزه‌ امی بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------