آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مجموعه سینمایی «AMC» برای فروش بلیت رمزارز می‌پذیرد



مجموعه سینمایی AMC،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بزرگترین مجموعه سینمایی جهان با پذیرش رمز ارز برای فروش بلیت موافقت کرد.

به گزارش فراز، آدام آرون مدیر عامل شرکت amc، بزرگترین مجموعه سالن‌های سینمائی دنیا با مالکیت بیش از ۱۱هزار سالن سینمایی، به وعده پیشین خود عمل کرد و طی توییتی آغاز فروش بلیط با ارز دیجیتال را اعلام کرد.

 

آرون همچنین افزود خرید بلیط‌های سینمائی علاوه بر بیت‌کوین، با ایتر، لایت کوین و بیتکوین‌کش نیز امکان پذیر است و به زودی نیز خرید با دوج کوین هم امکان پذیر خواهد شد.

 

گفتنی است طبق تحقیق جدید پروتوس (Protos) خبرگزاری مستقل حوزه رمزارز، این دو شرکت مسئول خرید دو سوم کل موجودی USDT از زمان عرضه آن تاکنون بوده‌اند. این دو سازمان به اسامی Alameda Research و Cumberland Global تاکنون حداقل ۶۰.۳ میلیارد USDT از کل موجودی ۱۰۸.۵میلیاردی این استیبل کوین را در حد فاصل سال ۲۰۱۴ الی ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ دریافت کرده‌اند. بخش عمده‌ای از این موجودی، یعنی ۴۹.۲ میلیارد تتر که ۶۰ درصد کل موجودی تتر است، فقط در سال ۲۰۲۰ خریداری شده است.

 

٪۵۵ از موجودی تتر تنها در اختیار دو شرکت

بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان در ابتدا برنامه خود را برای شروع پذیرش بیت کوین در اوایل آگوست اعلام کرد. ‌AMC همچنین پشتیبانی از Google Pay و ApplePay و همچنین Paypal را در وب سایت و برنامه تلفن همراه خود فعال کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------