تصاویر جدید فیلم «ماتریکس ۴» منتشر شدند



فیلم ماتریکس ۴،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
استودیوی فیلمسازی برادران وارنر تصاویر جدیدی از فیلم جدید «ماتریکس ۴» منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت برادران وارنر به تازگی تریلر جدیدی از «ماتریکس: رستاخیز» (The Matrix: Resurrections)، چهارمین فیلم از فرانچایز علمی-تخیلی «ماتریکس» را منتشر کرده است و تصاویری هم از این فیلم در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر در سینما‌ها اکران و از طریق پلتفرم اینترنتی اچ‌بی‌او مکس پخش شود.

 

فیلم ماتریکس ۴،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

«ماتریکس: رستاخیز» ۱۸ سال پس از آخرین نسخه ماتریکس و ۲۲ سال پس از اولین نسخه آن قرار است، روی پرده سینما‌ها برود. داستان این فیلم ۲۰ سال پس از داستان «ماتریکس: انقلاب» (Matrix: Revolutions) می‌گذرد و نئو (با بازی کیانو ریوز) را به نام اصلی توماس اندرسون در سانفارانسیسکو نشان می‌دهد؛ جایی که مشاورش برای او قرص‌های آبی تجویز می‌کند.

 

فیلم ماتریکس ۴،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

نئو و ترینیتی (با بازی کری-آن ماس) یکدیگر را نمی‌شناسند. به هر حال، مورفیوس (با بازی یحیی عبدالمتین دوم) قرص قرمز را به او پیشنهاد می‌کند و ذهنش را دوباره به دنیای ماتریکس بازمی‌گرداند.

 

مورفیوس به نئو می‌گوید: ما نمی‌توانیم آن را ببینیم، اما همه ما در این حلقه‌های تکراری عجیب گیر افتاده‌ایم و این لحظه‌ای است که تو به ما نشان می‌دهی چه چیزی واقعی است. آن‌ها به شما خوب آموزش دادند، باعث شدند باور کنید که دنیای آن‌ها تمام چیزی است که لیاقتش را داشتید، اما برخی از شما می‌دانستند که این یک دروغ است. بخشی از شما به یاد آوردید که چه چیزی واقعی بود.

 

لانا واچوفسکی فیلم «ماتریکس: رساخیز» را بر اساس فیلمنامه‌ای که با دیوید میچل و الکساندر هیمون نوشته بود، کارگردانی کرد. جادا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، کریستینا ریچی، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا جوناس و نیل پاتریک هریس در میان بازیگران جدید نقش خود را بازی خواهند کرد.

 

واچوفسکی در کنار گرانت هیل و جیمز مک تیگ، بروس برمن، جسی ارمن، گرت گرانت، تری نیدهام و مایکل سالون، تهیه کنندگی این کار را بر عهده داشتند. ایمی آلگرتی، مت بیلسکی و لوران تورجون همراه میکی امریچ، کریستوفر فیسر، هنینگ مولفنتر و کارل ال ووبکن به عنوان دستیار تهیه کننده در این پروژه همکاری کردند. برادران وارنر این فیلم را با سرمایه‌گذار قدیمی فرنچایز Village Roadshow تهیه کردند.

 

فیلم ماتریکس ۴،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
فیلم ماتریکس ۴،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
فیلم ماتریکس ۴،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------