آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رایان رینولدز از بازیگری به طور موقت کناره می‌گیرد



رایان رینولدز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
رایان رینولدز بازیگر معروف آمریکایی کناره‌گیری موقت را زمانی مناسب برای وقت گذراندن با فرزندانش دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رایان رینولدز خود را پدری تمام وقت برای سه فرزند خود میداند. رینولدز  توضیح داد: بزرگترین چیز برای من این است که نمی‌خواهم این زمان را با بچه هایم از دست بدهم. 

 

این ستاره سینما و همسرش، بلیک لایولی، دارای سه دختر کوچک به نام‌های جیمز شش ساله، اینز پنج ساله و بتی دو ساله هستند. او گفت که این «زمان عالی» برای او برای استراحت از حرفه‌اش است، زیرا، «وقتی فیلمی را فیلم‌برداری می‌کنم، اغلب در اروپا هستم، دور هستم، ساعات فوق‌العاده طولانی‌ای وجود دارد. نیاز ثابت و یکنواختی برای حضور در تمام مدت وجود دارد – نه فقط به این دلیل که در حال اجرا هستم، بلکه به طور کلی در حال تهیه‌کنندگی و نوشتن فیلم‌هایم هستم.»

 

این بازیگر اضافه کرد که مهمتر از همه، او فقط می‌خواهد "مانند یک انسان عادی زندگی کند" و در کنار فرزندانش باشد.

 

او گفت: «من می‌خواهم بچه‌هایم یک برنامه کاملاً عادی داشته باشند. «سال‌ها وقتی همسرم بلیک نقشی را می‌گرفت، من فیلمی نمی‌گرفتم و با بچه‌ها بودم و برعکس؛ بنابراین ما به نوعی معامله می‌کنیم. ما هیچوقت همزمان کار نکردیم. اما همیشه از هم دور بودیم. پس به طور همزمان در کنار  فرزندانمان نبودیم»، اما این روال با بزرگتر شدن سه دختر سخت‌تر شده است.

 

رینولدز توضیح داد: «اکنون که آن‌ها در مدرسه هستند، یک برنامه تا حدودی عادی دارند. من فکر می‌کنم این برای پیشرفت آن‌ها کاملاً مهم است و من واقعاً از بودن یک پدر فعلی لذت می‌برم. من عاشق مدرسه بردن فرزندانم هستم، من دوست دارم که ساعاتی بین این دو وقت داشته باشم تا روی چیز‌هایی تمرکز کنم که واقعاً به آن‌ها علاقه دارم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------