«صفارهرندی» رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد، محمدجواد لاریجانی نائب رئیس



صفارهرندی و لاریجانی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
در جلسه 500 شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما با رای اعضای شورا محمد حسین صفار هرندی بعنوان رئیس و محمد جواد لاریجانی بعنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

به گزارش فارس، در جلسه 500 روز دوشنبه 13 دی ماه 1400 که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد ، رئیس و نایب رئیس شورا از سوی اعضا انتخاب شدند.

 

در این جلسه ضمن معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و آقایان دکتر محمد حسین صفار هرندی و دکتر محمد مهدی اسماعیلی که اخیرا به احکام روسای قوه قضائیه و مجریه به عنوان نمایندگان جدید این قوا در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند ، انتخابات هیئت رئیسه شورا با حضور تمامی اعضاء برگزار شد.

 

در این جلسه آقای دکتر محمد حسین صفار هرندی بعنوان رئیس و آقای دکتر محمد جواد لاریجانی بعنوان نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند.

 

در حال حاضر آقایان محمد جواد لاریجانی و حجت الاسلام محمد مصدق بعنوان نمایندگان قوه قضائیه ، آقایان محمد حسین صفار هرندی و محمد مهدی اسماعیلی بعنوان نمایندگان قوه مجریه و آقایان بیژن نوباوه وطن و سید احسان قاضی زاده هاشمی بعنوان نمایندگان قوه مقننه ، اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را تشکیل می دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------