آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پیمان معادی داور جشنواره فیلم «ساندنس» آمریکا شد



پیمان معادی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
پیمان معادی سینماگر ایرانی به عنوان داور جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس آمریکا انتخاب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی جشنواره فیلم ساندنس، پیمان معادی بازیگر، نویسنده و کارگردانی ایرانی به همراه «چلسی بارنارد» و «ماریل هلر» داوران بخش فیلم‌های مسابقه فیلم‌های بلند آمریکایی جشنواره فیلم ساندنس هستند. 

 

در معرفی پیمان معادی به عنوان یکی از داوران جشنواره آمده است: «پیمان معادی یکی از مهم ترین بازیگران، فیلمنامه نویسان و کارگردانان ایرانی-آمریکایی فعال است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم برنده جایزه اسکار «جدایی» و همچنین فیلم‌های «درباره الی» از ساخته‌های اصغر فرهادی شناخته می‌شود. معادی برای بازی در فیلم «جدایی» برنده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم برلین شد. فیلم ایرانی «متری شیش و نیم»، «شیفت شب»، «کمپ ایکس-ری»، «۶ زیرزمینی» و «۱۳ ساعت» از دیگر فیلم‌های اخیر او هستند. او همچنین در دو سریال «آن شب» و «وست‌ورلد» شبکه HBO نیز نقش‌آفرینی کرده است. 

 

جشنواره فیلم ساندنس قرار بود از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ ژانویه (۳۰ دی تا ۱۰ بهمن) به صورت تلفیقی از رویدادهای حضوری و آنلاین  با رعایت پروتکل‌های  بهداشتی برگزار شود اما مسئولان این رویداد سینمایی اخیرا اعلام کردند در سایه گسترش سویه جدید ویروس کرونا، جشنواره در همین تاریخ و کاملا به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------