آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

سلبریتی‌هایی که با اختلالات خواب زندگی می‌کنند



اختلالات خواب را می‌توان از رایج‌ترین مشکلات افراد در دنیای امروز دانست، اما شاید بسیاری از ما ندانیم که اختلالات خواب برای سلبریتی‌ها هم رخ می‌دهد. از احساس خستگی ناگهانی و به خواب رفتن در طول روز (نارکولپسی)، تا قدم زدن نیمه شب با چشمان بسته (راه رفتن در خواب).

 

جنیفر انیستون

اختلالات خواب سلبریتی های مشهور،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

در اوایل دهه ۲۰۰۰، جنیفر آنیستون در مورد مشکلات خواب خود صحبت کرد.  او ظاهراً از خواب‌آلودگی شدید و ناگهانی رنج می‌برد  و البته مشکل راه رفتن در خواب نیز، گاهی او را درگیر می‌کند.

 

کندال جنر

اختلالات خواب سلبریتی های مشهور،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

این عضو خانواده کارداشیان/جنر با فلج خواب دست و پنجه نرم کرده است، یعنی زمانی که ذهن شما بیدار می‌شود، اما بدن شما در خواب می‌ماند.

 

آنا کندریک

اختلالات خواب سلبریتی های مشهور،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

آنا کندریک یک خوابگرد مشهور است.  او یک بار یک حادثه راه رفتن در خواب را توضیح داد و گفت بار‌ها در جریان راه رفتن در خواب از خانه خارج شده است.

 

جیمی کیمل

اختلالات خواب سلبریتی های مشهور،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

جیمی کیمل مجری برنامه‌های تاک شو از نارکولپسی رنج می‌برد که باعث می‌شود در نقاطی از روز به شدت احساس خواب آلودگی کند و به خواب رود.

 

کیمل برای کنترل علائم نارکولپسی خود از دارو استفاده می‌کند.  او یک بار در مصاحبه‌ای به شوخی گفت که چرت‌های ناگهانی "بهترین راه برای ایجاد احساس خوبی در مردم نسبت به مطالبشان نیست. "

 

انتخاب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------