اعتراض محمدعلی بهمنی به وضعیت ترانه‌ها/ جلوی این مزخرفات را بگیرید!



محمدعلی بهمنی،اخبار هنری،خبرهای هنری
سراینده ترانه‌های "دهاتی" و "بهار" می‌گوید: ما اشعار بسیار خوبی در پستو داریـم که تا شرایط تغییر نکند، منتشر نمی‌شوند.

به گزارش ایران آرت، محمدعلی بهمنی، شاعر و غزل‌سرای شناخته‌شده می‌گوید شاعران زیـادی داریـم که اشعارشان را در جمع دوستان اهل ادب می‌خوانند اما اجازه نمی‌دهند خواننده‌ای آن را بخواند چون دوست ندارند شعرشان را هرکسی بخواند.

 

محمدعلی بهمنی، اولین شعر خـود را با حمایت فریدون مشیری در ۹ سالگی چــاپ کــرد و با راهنمایی‌های او علاقه‌اش به شاعری بیشتر شد. بهمنی شاعر و غزل‌سرای ۷۹ ساله کشورمان سال‌هاست در دنیای شعر و ترانه قلم مـی‌زنـد و «بهار بهار»، «این‌جا برای از تو نوشتن هوا کم است» و... از جمله اشعار معروف اوسـت. 

 

انتشار ترانه‌های سخیف و ضعیف یکی از موضوعاتی اسـت که محمدعلی بهمنی از آن به شدت گلایه دارد. او در ایـن بـاره گفت: «انتشار ترانه‌های نابه‌جا به اشعار سالم ضربه می‌زند. افرادی که مسئول هستند باید جلوی این مزخرفات را بگیرند.»

 

بهمنی با اشــاره به این که شـاعـران درجــه یک دیگر رغبتی به انتشار اشعارشان ندارند، توضیح داد: «در ایـن شرایط اگـر یک کار خوب هم بنویسید پخش نمی‌شود. اغلب فقط نگاه به یک نوع مقوله است. شاعران زیـادی داریـم که اشعارشان را در جمع دوستان اهل ادب می‌خوانند. شعرشان هم شعر خوبی است، اما اجازه نمی‌دهند خواننده‌ای آن را بخواند؛ چون دوست ندارند شعرشان را هرکسی بخواند. در حقیقت، ما اشعار بسیار خوبی در پستو داریـم که تا شرایط تغییر نکند، منتشر نمی‌شوند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------