آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آنجلینا جولی: برای مردم اوکراین دعا کردم/ جیمز کوردن حاضر به شوخی با جنگ اوکراین نشد



آنجلینا جولی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

آنجلینا جولی به جمع هنرمندانی پیوست که به ماجرای حمله روسیه به اوکراین واکنش نشان داده‌اند.

 

بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی در اینستاگرام نوشت: «چون بسیاری از شما، برای مردم اوکراین دست به دعا برداشته‌ام. من و همکارانم در کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان تمام تلاش خود را بر این امر متمرکز کرده‌ایم که تمام آوارگان این رویداد از حفاظت و حقوق اساسی انسانی برخوردار شوند. از تلفات انسانی و مردمی برای حفظ جانشان و یافتن امنیت خانه‌هایشان را ترک کرده‌اند، گزارش‌هایی به ما رسیده است. هنوز خیلی زود است تا بفهمیم چه روی خواهد داد، اما بدون مبالغه این لحظه‌ای مهم برای مردم اوکراین و حاکمیت قانون در سطح بین‌الملل است.»

 

آنجلینا جولی نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان است.

 

***

 

جیمز کوردن حاضر نشد با وقایع روز دنیا شوخی کند

جیمی کوردن مجری یکی از برنامه های آخر شب آمریکا، به دلیل حمله روسیه به اوکراین روال طبیعی برنامه خود را تغییر داد.

 

جیمز کوردن،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، یک روز پس از آغاز تهاجم روسیه علیه اوکراین، مجریان برنامه های آخر شب آمریکا با چالش ارائه مونولوگ های کمدی در یک روز سیاه خبری مواجه شدند.

 

در حالی که استیون کلبر، جیمی کیمل، جیمی فالون و ست مایرز از برخی اتفاقات روز جهان که عمده آنها مربوط به تمجید ترامپ از پوتین بود، حواشی طنز بیرون کشیدند، جیمی کوردن مجری شبکه «سی‌بی‌اس» یک رویکرد متفاوت داشت.

 

کوردن در برنامه پنجشنبه شب ۲۵ فوریه صحبت های عمدتا غم انگیزی ارائه کرد. او در برنامه اش توضیح داد که چرا احساس می کند نمی‌تواند در رویدادهای این چنینی مثل همیشه رفتار کند.

 

کوردن با ارائه این توضیح که همیشه برنامه را با شوخی درباره اخبار روز جهان پی می گرفته است، گفت: امروز اما اگر به اخبار توجه کنید واقعا فقط یک خبر وجود دارد و آن خبر بسیار تیره آغاز جنگ است، اینکه یک کشور مستقل مورد تهاجم قرار گرفته است.

 

این مجری و کمدین انگلیسی در ادامه خاطرنشان کرد: افکارم با مردم اوکراین به ویژه مردان و زنان و کودکان بیگناه در اوکراین است که بیم جان خود را دارند.

 

این مجری تاکید کرد که حتی نمی داند چگونه این وضعیت را برای بچه های خود شرح بدهد گفت: در این شرایط شوخی با هر خبر بی اهمیت دیگر، بی معنی و نامناسب است. من نیستم.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------