آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

اولین عکس‌ از ایوان ریچل وود در نقش مدونا



ایوان ریچل وود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
این فیلم بیوگرافیکال زندگی یانکوویچ اولین روزهای شهرتش با "مثل یک جراح" با همکاری مدونا تا روابط مخفیانه‌اش با سلبریتی‌ها را پوشش خواهد داد.

به گزارش ایران آرت، با آغاز فیلمبرداری فیلم بیوگرافیکال "ویرد ال یانکوویچ" با بازی دنیل ردکلیف، اولین تصویر از ایوان ریچل وود در نقش مدونا منتشر شد.

 

"داستان ال یانکوویچ" (The Al Yankovic Story) اولین عنوان اریجینال پلتفرم روکو (Roku) خواهد بود. "فانی اور دای" و "تانگو" تهیه‌کنندگان این پروژه به نویسندگی یانکوویچ و "اریک اپل" خواهند بود.

 

این فیلم بیوگرافیکال زندگی یانکوویچ اولین روزهای شهرتش با "مثل یک جراح" (Like a Surgeon) با همکاری مدونا تا روابط مخفیانه‌اش با سلبریتی‌ها را پوشش خواهد داد و مخاطبین را به سفری باورنکردنی به زندگی حرفه‌ای و شخصی یانکوویچ می‌برد. 

 

علاوه بر وود و ردکلیف، "رین ویلسون" در نقش "دکتر دمنتو" مجری رادیو، "توبی هاس" و "جولین نیکلسون" در نقش والدین یانکوویچ نقش‌آفرینی خواهند کرد.

 

وود به‌زودی مستند "خیزش ققنوس" (Phoenix Rising) به کارگردانی "ایمی برگ" را در اچ‌بی‌او خواهد داشت. او در این مستند ادعا می‌کند که منسون در سال ۲۰۰۷ و در حین فیلمبرداری موزیک ویدیوی "عینک قلبی" (Heart-Shaped Glasses) به او "اساساً مقابل دوربین تجاوز" کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------