آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نتفلیکس جلوی ساخت سریال‌های روسی را می‌گیرد



نتفلیکس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
نتفلیکس در واکنش به درگیری نظامی در خاک اوکراین، ساخت سریال‌های روسی را متوقف کرد و خرید تولیدات این کشور را به حال تعلیق درآورد.

به گزارش ایرنا، این غول حوزه پخش اینترنتی فیلم و سریال چهار سریال روسی در دست تولید داشت. یک درام کارآگاهی نئو-نوآر به نام زاتو (Zato)، بازگویی معاصر از آناکارنینای تولستوی با عنوان آنا کی (Anna K) که قرار بود اولین سریال اورجینال روسی نتفلیکس باشد، سریال چیز خاصی نیست (Nothing Special) درباره یک بازیگر جوان که در یک خیریه برای افراد توانخواه مشغول به کار است و یک سریال دیگر که هنوز عنوانی نداشت.

 

فیلمبرداری سریال‌های آنا کی و چیز خاصی نیست دسامبر گذشته (آذر- دی ۱۴۰۰) تمام شده بود اما پروژه چهارم هنوز در نیمه راه بود.  

 

نتفلیکس چند روز پیش اعلام کرده بود با وجود قانون جدید روسیه که از روز دوشنبه اجرایی شد، کانال‌های دولتی این کشور را در پلتفرم خود پخش نمی‌کند. نتفلیکس در ماه دسامبر به بخش سرویس‌های سمعی بصری روسیه اضافه شد که همه اعضای آن موظفند از مقررات صداوسیمای دولتی روسیه از جمله پخش ۲۰ کانال دولتی این کشور تبعیت کنند.

 

شبکه اینترنتی نتفلیکس در روسیه کمتر از یک میلیون مشترک دارد.

 

تحریم روسیه در سطح فرهنگی هنری به همین‌جا محدود نمی‌شود. جشنواره کن در واکنش به جنگ اوکراین، نهادهای سینمایی وابسته به دولت روسیه را از شرکت در هفتادو پنجمین دوره این رویداد منع کرد، ۵ استودیوی بزرگ هالیوودی از جمله دیزنی، یونیورسال، پارامونت، سونی و برادران وارنر، اکران فیلم‌های جدید خود در سینماهای روسیه را متوقف کردند و جشنواره فیلم ونیز اعلام کرد در دوره آتی خود تنها میزبان فیلمسازانی از روسیه خواهد بود که مخالفت خود را با دولت کنونی در این کشور اعلام کرده باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------