ریحانا در فشن شو دیور حاشیه‌ساز شد



ریحانا،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
برخی غرور ریحانا را ملامت کردند و گفتند افراد زیادی در این نمایش معطل او مانده‌اند اما او حتی ناراحت هم به نظر نمی‌رسید.

به گزارش ایران آرت به نقل از ایندیپندنت، در حالی که همه نگاه ها در پاریس به شکم برآمده ریحانا دوخته شده، این بار گفته‌های او هم جنجالی شد.

 

این ستاره باردار که همراه شریک زندگی‌اش برای شرکت در هفته‌های مد میلان و پاریس به اروپا سفر کرده روز سه‌شنبه با یک ساعت تاخیر به محل برگزاری نمایش خانه مد دیور رسید.

 

هنگام ورود به سالن نمایش او در پاسخ به افرادی که دیر رسیدنش را به او تذکر می‌دادند از عبارت نامناسبی استفاده کرد که بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

 

طرفداران افراطی این خواننده با نکوهش این افراد گفتند که برای «ملکه» ایرادی ندارد که دیر بیاید و بقیه زود آمده‌اند. دیگران هم با اشاره به باردار بودن او گفتند باید زن‌ها را در این شرایط درک کرد. از سوی دیگر برخی غرور ریحانا را ملامت کردند و گفتند افراد زیادی در این نمایش معطل او مانده‌اند اما او حتی ناراحت هم به نظر نمی‌رسید.

 

این خواننده ۳۳ ساله ماه گذشته اعلام کرد که در انتظار اولین فرزندش با اِیسَپ راکی (A$AP Rocky) است.

 

در نمایش لباس زنانه پاییز/زمستان ۲۰۲۲/۲۰۲۳ دیور در هفته مد پاریس، همه نگاه‌ها به ستاره باردار دوخته‌شده بود که هرچند با تاخیر اما درنهایت در ردیف اول این رویداد معتبر نشست.

 

این زوج که در انتظار اولین فرزند مشترکشان هستند، در نمایش پاییز ۲۰۲۲ گوچی در روز جمعه ۲۵ فوریه در میلان هم در ردیف اول حضور داشتند.

 

پس‌ از آن برای شرکت در هفته مد پاریس به این شهر رفتند و در اولین نمایش خانه مد آف-وایت شرکت کرده و به دوست ازدست‌رفته‌شان، مدیر خلاقیت فقید، ویرجیل ابلو ادای احترام کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------