اولین تصاویر از واکین فینیکس در نقش ناپلئون



واکین فینیکس در نقش ناپلئون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
ستاره فیلم‌های گلادیاتور و جوکر در نقش پادشاه فرانسه ظاهر شده است.

به گزارش ایران آرت، اولین تصویر از «واکین فینیکس» در فیلم «ناپلئون» (Napoleon) به کارگردانی «ریدلی اسکات» درز کرد. تولید این پروژه از فوریه در بریتانیا آغاز شده است.

 

نگارش فیلمنامه این اثر حماسی به «دیوید اسکارپا» سپرده شده که سابقه نویسندگی «همه پول‌های دنیا» (All The Money in the World) اسکات را دارد. «جودی کومر» قرار بود پس از «آخرین دوئل» (The Last Duel) دوباره با «ریدلی اسکات» همکاری و در مقابل فینیکس نقش همسر ناپلئون را بازی کند اما دلیل «تداخل در برنامه‌ها» از پروژه جدا و با «ونسا کربی» جایگزین شد. فینیکس و اسکات در «گلادیاتور» (Gladiator) با یکدیگر همکاری کرده و نامزد اسکار بهترین کارگردانی و بازیگری شده بودند.

 

ماه گذشته گزارش شد که «طاهر رحیم» برنده بفتا در این فیلم به فینیکس و کربی ملحق شده تا نقش «پل باراس» را بازی می‌کند که فرمانده عالی‌رتبه «ارتش انقلاب» فرانسه بود.

 

اسکات پیش‌تر در مورد این فیلم بیوگرافیکال به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «فیلمسازی باید در خدمت صحنه‌های نبرد و اکشن و... مدیریت‌شده باشد. وگرنه، ملال‌آور خواهد شد. ویژگی جذاب ناپلئون برای من چیست؟ خیلی ساده است: مردی که یکی از قدرتمندترین انسان‌های تاریخ بود اما در عین حال به یک زن تکیه داشت.»

 

واکین فینیکس در نقش ناپلئون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
واکین فینیکس در نقش ناپلئون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------