«دِدپول ۳» کلید خورد



دِدپول ۳،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
قسمت سوم از فیلم ابرقهرمانی «ددپول» با بازی رایان رینولدز ساخته می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، شاون لوی (Shawn Levy) کارگردان فیلم‌هایی چون مرد آزاد و پروژه آدام این بار برای ساخت فیلم سینمایی ددپول ۳، با رایان رینولدز همکاری می‌کند.

 

رت ریس و پل ورنیک که فیلمنامه دو قسمت اول این فیلم اکشن-کمدی را نوشتند، فیلمنامه قسمت سوم را نیز براساس شخصیت ددپول که توسط راب رایفلد خلق شده، خواهند نوشت.

 

پیش‌تر قرار بود لیزی مولینوکس-لوگلین و وندی مولینوکس، نویسندگان مجموعه انیمیشنی برگری باب (Bobs Burgers)، فیلمنامه این فیلم موردانتظار را بنویسند اما برنامه‌ها تغییر کرد و در عوض ریس و ورنیک برای این کار باز خواهند گشت.

 

به جز رایان رینولدز، هنوز هیچکدام از بازیگران دیگر ددپول ۳ معرفی نشده‌اند. در قسمت دوم از این فیلم مورنا باکارین در نقش ونسا، تی جی میلر در نقش ویزل، لزلی اوگامس در نقش آل کور، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونی، استفان کاپیچیچ صداپیشه کلاسوس، زازی بیتز در نقش نینا ثورمن / دومینو و جاش برولین در نقش ناتان سامرز / کابل بازی کردند.

 

مجموعه فیلم‌های ددپول پرفروش‌ترین عنوان از سری فیلم‌های مردان ایکس در تاریخ هستند. دو قسمت اول این مجموعه به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ اکران شدند و هرکدام تاکنون بیش از ۷۸۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. تیم میلر کارگردانی قسمت اول را برعهده داشت و قسمت دوم به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------