آلن دلون: به زندگی ام پایان می دهم/ مرگ خودخواسته منطقی‌ترین کار است



آلن دلون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
آلن دلون اعلام کرد مانند همسرش می خواهد با اتانازی دنیا را خود خواسته ترک کند.

به گزارش ایران آرت، به گفته پسرش آنتونی، این هنرپیشه ۸۶ ساله در نظر دارد با اتانازی یا مرگ خودخواسته، به زندگی‌اش پایان دهد.

 

آلن دلون، هنرپیشه مشهور فرانسوی، تصمیم گرفته است با اتانازی یا مرگ خودخواسته، به زندگی‌اش پایان دهد. این خبر را پسرش آنتونی در گفت‌و‌گو با رادیو آر‌تی‌ال افشا کرد و گفت پدرش از او خواسته است تا لحظه آخر کنارش باشد.

 

با وجود این، آنتونی نپذیرفته است خودش این کار را انجام دهد و خواهرش آنوشکا قبول کرده است تصمیم دلون را عملی کند. این هنرپیشه ۸۶ ساله علت این تصمیم را در زندگی‌نامه‌اش «بین سگ و گرگ Between Dog and Wolf» که به‌زودی منتشر می‌شود، توضیح داده است.

 

آلن تنها فرد خانواده دلون نیست که این مسیر را انتخاب کرده است؛ همسرش ناتالی نیز با اتانازی به زندگی‌اش پایان داد.

 

در سال ۲۰۱۸، آلن دلون گفت مایل و آماده است «این دنیا را ترک کند»، و گفت از برخی افراد نفرت دارد و همه چیز «دروغ و فقط پول مهم است». او آن زمان به مجله پاریس مچ گفت: «این دنیا را بدون هیچ افسوسی ترک خواهم کرد.»

 

این هنرپیشه مشهور پیش‌تر در سال ۲۰۱۹، گفته بود از کهولت بیزار است اما «درباره‌اش هیچ کاری نمی‌شود کرد. اسمش رویش است، سن. چهره‌ات را از دست می‌دهی، بینایی‌ات را. از جایت بلند می‌شوی، و لعنتی، مچ پایت درد می‌کند.»

 

به گفته دلون، مرگ خودخواسته «منطقی‌ترین و طبیعی‌ترین کار است» و آدم باید «این حق را داشته باشد آرام و بی‌سر‌و‌صدا از این خراب‌شده برود، بدون اینکه مجبور شود برود بیمارستان، تزریق کند و این جور چیزها».

 

این هنرپیشه فرانسوی گفته است برای اجتناب از هرگونه دردسر و مشکلی، مدت‌ها قبل در مورد روند کار با وکلایش به توافق رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------