جایزه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا برندگانش را شناخت/ خیز «کودا» برای دریافت اسکار



انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
برندگان سی‌ودومین دوره از جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا در شاخه‌های مختلف اعلام شد و جایزه بهترین تهیه‌کننده سینمایی سال به فیلم «کودا» رسید که از مدعیان اسکار بهترین فیلم است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، سی‌ودومین دوره از جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) که از سال ۱۹۹۰ هرساله به بهترین تهیه‌کنندگان سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌شود، لحظاتی قبل طی یک مراسم مجازی برندگان خود را شناخت؛ فیلم کودا ساخته سیان هدر با برد جایزه داریل اف.زانوک برای بهترین تهیه‌کننده سال، استودیو فیلمسازی اپل استودیوز را به برنده بزرگ امسال تبدیل کرد.

 

کودا داستان دختری جوان را که تنها عضو شنوای یک خانواده ناشنوا است، روایت می‌کند. این فیلم برای رسیدن به جایزه بهترین تهیه کننده سال رقبای قدری چون قدرت سگ، ریکاردوس بودن، بلفاست، به بالا نگاه نکن، تل ماسه، شاه ریچارد، پیتزا لیکوریس، تیک تیک بوم و داستان وست ساید را پشت سرگذاشت.

 

جایزه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا برای بهترین تهیه‌کننده سینمایی سال به فیلم سرزمین خانه به دوش ها ساخته کلویی ژائو به تهیه‌کنندگی فرانسیس مک دورمند، پیتر اسپیرز، مولی آشر، دن جنوی و ژائو رسید که برنده بزرگ دوره گذشته از جوایز اسکار شد.  

 

جایزه بهترین تهیه کننده سال در شاخه فیلم‌های انیمیشنی به انیمیشن افسون از والت دیزنی رسید. لوکا، میچل‌ها علیه ماشین‌ها، رایا و آخرین اژدها و آواز ۲ دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند.

 

تابستان روح جایزه تهیه‌کننده سال در بخش فیلم مستند را برد و فصل سوم از سریال وراثت از اچ بی او جایزه نورمن فلتیک برای بهترین تهیه‌کننده تلویزیونی سال را دریافت کرد.

 

همچنین، فصل دوم از سریال تد لاسو از اپل تی وی پلاس برنده جایزه دنی توماس برای بهترین تهیه‌کننده تلویزیونی سال شد و جایزه دیوید ال. ولپر برای بهترین تهیه‌کننده یک سریال تلویزیونی محدود به سریال مر از ایست تاون محصول اچ بی او رسید.

 

انجمن تهیه کنندگان آمریکا همچنین جایزه بهترین تهیه کننده سال برای یک پروژه تلویزیونی غیرداستانی را نیز به فصل اول بیتل ها: بازگشت اهدا کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------