مهران غفوریان: تلاش کردم بمیرم اما نشد!



نگی،خبرهای فرهنگی
مهران غفوریان می‌گوید همه‌چیز دست به دست هم داد تا او زنده بماند وگرنه او همه تلاشش را بدون آن که بداند می‌کرد تا بمیرد که خوشبختانه نشد.

به گزارش ایران آرت، مهران غفوریان از جمله مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو سیما با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) شد. 

 

او در بخشی از این برنامه، در مورد عمل قلبش که مهر امسال انجام شد، گفت: «همه‌چیز دست به دست هم داد که من زنده بمانم. همه تلاشم را بدون آن که بدانم می‌کردم که بمیرم ولی نشد. تلفن روی اسپیکر بود و من شنیدم که دکتر به منوچهر هادی گفت با توجه به علائمی که مهران غفوریان دارد، حتما سکته می‌کند و باید زودتر به بیمارستان منتقل شود. منوچهر گفت روی اسپیکر بود و خودش شنید.» 

 

غفوریان ادامه داد: «گیر داده بودم من هنوز نیافتاده‌ام. این پلان را که همه‌چیزش آماده است، بگیرم، بعد به بیمارستان می‌روم که منوچهر قبول نکرد.»   

 

او توضیح داد: «لحظه‌ای که به حیاط بیمارستان رسیدیم، صدای راننده را شنیدم که گفت رسیدیم و دیگر خاطرم نیست چه شد. فقط لحظه‌ای به هوش آمدم که پزشک در حال احیای من بود. یعنی اگر منوچهر اصرار مرا می‌پذیرفت و آن پلان را می‌گرفت امکان داشت الان این‌جا نباشم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------