آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«بیانسه» خواننده مراسم اسکار 2022 شد



بیانسه،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
اسکار نود و چهارم یکشنبه ۲۷ مارس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود و بیانسه خواننده رسمی این مراسم خواهد بود.

به گزارش ایران آرت، تهیه‌کنندگان اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) مذاکره با بیانسه را آغاز کرده‌اند. این فوق ستاره با ترک «زنده بودن» (Be Alive) برای فیلم «شاه ریچارد» (King Richard) نامزد اسکار بهترین ترانه است.

 

ورایتی گزارش داده است که «بیانسه» مذاکرات فشرده‌ای با تهیه‌کنندگان اسکار آغاز کرده تا این ترانه را با برقراری ارتباط ماهواره‌ای از زمین تنیس کامپتن کالیفرنیا در ابتدای مراسم اجرا کند. این پیشنهاد دوشنبه این هفته مطرح شده و سه منبع آغاز این مذاکره را تأیید کرده‌اند.

 

سرنا و ونوس ویلیامز که زندگی آن‌ها در «شاه ریچارد» به تصویر کشیده شده، به همراه پدرشان ریچارد در این لوکیشن به تمرین تنیس می‌پرداختند. این احتمال وجود دارد که «ویل اسمیت» در کنار «بیانسه» ظاهر شود و سپس به سرعت به محل برگزاری مراسم برود. «ورایتی» می‌نویسد مذاکره با «بیانسه» ساده نیست و او به راحتی قراردادی را امضاء نمی‌کند، بنابراین احتمال لغو این پیشنهاد نیز وجود دارد. زمین‌های تنیس کامپتن در سال ۲۰۱۶ به ونوس و سرنا ویلیامز تغییر نام دادند.

 

بیانسه در سال ۲۰۱۵ چند قطعه از جمله «یاد بگیر که تنها بمانی» از بازسازی «شبح اپرا» (The Phantom of the Opera) را در مراسم اسکار اجرا کرده است. او در سال ۲۰۰۷ نیز به همراه «جنیفر هادسون» و «آنیکا نونی رز» ترانه‌هایی از «دریم‌گرلز» (Dreamgirls) و در سال ۲۰۰۹ به همراه «هیو جکمنن روی صحنه اسکار رفته است.

 

اسکار نود و چهارم یکشنبه ۲۷ مارس ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------