واکنش همسر ویل اسمیت به کتک‌کاری معروف در اسکار/ عاشق سر طاسم هستم!



ویل اسمیت و همسرش،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
همسر و مادر ویل اسمیت در پی کتک‌کاری این ستاره با مجری مراسم اسکار ۲۰۲۲، پیام‌هایی را منتشر کردند.

به گزارش ایران آرت، جیدا پینکت اسمیت در شبکه‌های اجتماعی به سیلی همسرش «ویل اسمیت» به «کریس راک» روی صحنه اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) واکنش نشان داد. پینکت اسمیت در اینستاگرام می‌نویسد: «فصل التیام است و من برایش آماده‌ام.»

 

این بیانیه رمزآلود یک روز پس از عذرخواهی «ویل اسمیت» به خاطر حمله فیزیکی به راک در مراسم اسکار منتشر شده است. تنش زمانی به وجود آمد که راک در سالن دولبی لس‌آنجلس پیش از معرفی برنده اسکار بهترین مستند با سر طاس پینکت اسمیت شوخی کرد و گفت: «جیدا، مشتاقم «جی.‌آی. جین ۲» را ببینم.» پس از سیلی اسمیت، راک فقط به شوخی ادامه داد: «سیلی ویل اسمیت باعث شد خودم را خراب کنم!» و اضافه کرد که بینندگان مراسم «مهم‌ترین اتفاق در تاریخ تلویزیون» را شاهد بوده‌اند.

 

به گزارش ۳۰نما، اسمیت دو مرتبه با الفاظ رکیک راک را خطاب قرار داد، اما این لحظات در تلویزیون ای‌بی‌سی سانسور شدند. دقایقی پس از این درگیری، اسمیت دوباره روی صحنه آمد تا اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول را برای «شاه ریچارد» (King Richard) دریافت کرد. او هم پس از دریافت جایزه و هم پس از مراسم با انتشار یک بیانیه از راک و آکادمی عذرخواهی کرد.

 

پینکت اسمیت چند روز پیش از اسکار در پلتفرم تیک‌تاک از بیماری طاسی خود گفته بود: «هیچ اهمیتی نمی‌دهم که مردم در مورد این سر طاس من چه فکر می‌کنند. حدس می‌زنید چرا؟ چون عاشقش هستم.»

 

«کارولاین اسمیت» مادر «ویل اسمیت» نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محلی «اکشن نیوز» فیلادلفیا نسبت به اتفاقات اسکار امسال واکنش نشان داده و می‌گوید: «یک شخص عادی و مردم‌دار است. اولین بار بود که می‌دیدم از کوره در می‌رود. اولین بار در زندگی‌اش... هرگز ندیده‌ام چنین کاری کند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------