آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

انصراف حامد کاشانی از حضور در برنامه‌های سحر رسانه ملی



حامد کاشانی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
با وجود اینکه حدود ۱۰۰ روز مشغول کار و تولید محتوای برنامه سحر بودیم، فشارها و اتفاقاتی رخ داد که بنده را به این نتیجه رساند که برای اعلان رفتارهای غلط و خلاف مروّت مردان‌سایه استعفا دهم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام حامد کاشانی با انتشار متنی در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی، استعفای خود را از حضور در برنامه‌های سحر رسانه ملی اعلام کرد. وی در این یادداشت نوشته است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

همواره یکی از آرزوهای حقیر بیان فضائل امیرالمومنین علیه السلام بوده است.

 

از چهار سال پیش که در برنامه سحر شبکه سه توفیق بیان این فضائل را داشتم، خود را غرق در کرامت صاحب سفره حضرت رضا علیه السلام می‌دیدم. این مسیر مشکلات بسیاری داشت که به عشق حضرت ندید می‌گرفتم و عهدشکنی‌ها، فشارها، تغییرات ناگهانی و… را به جان می‌خریدم.

 

در سال‌های اخیر و هربار در روزهای نزدیک به ماه مبارک رمضان، فشارها و تغییراتی تحمیل می‌شد که به خاطر شیعیان حضرت دم فرو می‌بستیم. اما امروز علی رغم اینکه حدود ۱۰۰ روز است که به صورت تیمی مشغول کار و تولید محتوای برنامه سحر بودیم، مجدداً فشارها و اتفاقاتی رخ داد که بنده را به این نتیجه رساند که با تأسی به سیره امیرالمومنین سلام الله علیه و برای اعلام و اعلان رفتارهای غلط و خلاف مروّت مردان‌سایه و تأثیر تخریبی رفتارهایشان بر همه جا از جمله رسانه ملی، با عرض پوزش فراوان از مردم عزیز ایران، از حضور در برنامه‌های سحر رسانه ملی استعفا داده و در عرصه‌های دیگر خدمتگزاری خواهم کرد.

 

بنده این استعفا را جهاد تبیین می‌دانم.

 

خاک پای محبان امیرالمومنین علیه السلام

حامد کاشانی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------