آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازگشت «پینک فلوید» پس از ۳۰ سال در حمایت از مردم اوکراین



پینک فلوید،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
گروه موسیقی معروف و انگلیسی «پینک فلوید» پس از حدود ۳۰ سال، نخستین آهنگ خود را در حمایت از مردم اوکراین منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، این گروه موسیقی ویدئویی جدید از قطعه جدید خود با عنوان «هِی هِی بلند شو» (Hey Hey Rise Up) را در صفحه رسمی خود در یوتوب منتشر کردند که با حضور «دیوید گیلمور» سرشناس به عنوان گیتاریست و خواننده، «نیک میسون» به عنوان درامر و «آندری خلیونوک» از گروه موسیقی معروف و اوکراینی «بوم باکس» همراه شده است. 

 

«راجر واترز» خواننده، ترانه سرا و گیتاریست انگلیسی که در سال ۱۹۸۵ گروه موسیقی «پیک فلوید» را ترک کرد، در بازگشت مجدد این گروه موسیقی پس از چند دهه حضور ندارد. 

 

این قطعه موسیقی برای دانلود در فضای مجازی قرار داده شده و قرار است تمامی عواید حاصل از آن در حمایت از مردم اوکراین و صندوق بشردوستانه اوکراین اختصاص یابد. 

 

«هیِ هِی بلند شو» که به سرعت در شبکه اجتماعی دست به دست و منتشر می‌شود با این پیام آغاز می‌شود که «آندری خلیونوک» تور موسیقی خود را در آمریکا پایان می‌دهد تا برای دفاع از کشورش در جنگ با روسیه به اوکراین بازگردد. 

 

«دیوید گیلمور» در صفحه رسمی توئیتر گروه موسیقی «پینک فلوید» در این باره نوشت: «ما نیز شبیه بسیاری دیگر از این عمل زشت در قبال کشوری مستقل، صلح‌آمیز و دموکراتیک، احساس خشم و ناامیدی کردیم».

 

گروه موسیقی «پینک فلوید» سال ۱۹۶۵ توسط «سید بَرِت»، «نیک میسون»، «راجر واترز» و «ریچارد رایت» در لندن تشکیل شد. «گیلمور» در سال ۱۹۶۷ همکاری‌اش را با این گروه موسیقی آغاز کرد و یک سال پیش از آن، «برت» به‌دلیل وخامت حال جسمی‌اش از گروه جدا شد. «پینک فلوید» بعدها به یکی از مشهورترین گروه‌های موسیقی تبدیل شد و در آن زمان، ۲۰۰ میلیون آلبوم در سطح جهانی فروش داشت. «نیمه تاریک ماه»، «دیوار» و «کاش اینجا بودی» از معروف‌ترین آلبوم‌های «پینک فلوید» هستند که در میان تأثیرگذارترین آلبوم‌های راک قرن بیستم قرار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------