آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

بازیگران «برکینگ بد» دوباره دور هم جمع شدند



سریال با من تماس بگیر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
دو شخصیت والتر وایت و جسی پینکمن سریال «برکینگ بد» در فصل آخر سریال «بهتر است با سال تماس بگیری» به عنوان بازیگر میهمان حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، پایان برکینگ بد پایان راه والتر وایت و جسی پینکمن نخواهد بود.

 

پیتر گولد از سازندگان مجموعه بهتر است با سال تماس بگیر (Better Call Saul) از نقش‌آفرینی برایان کرانستون و آرون پال در فصل آخر این سریال که اسپین آف برکینگ بد است، خبر داد.

 

گولد در این باره گفت: نمی‌خواهم چیزی را برای بینندگان لو بدهم اما وقتی ساخت این اسپین آف را شروع کردیم اولین سوال این بود که آیا سروکله والت و جسی در آن پیدا خواهد شد؟ به جای طفره رفتن می‌گویم بله! این که این دو کاراکتر در کجای داستان و تحت چه شرایطی ظاهر خواهند شد، چیزی است که خودتان باید بفهمید. اما تا همین حد بگویم که این تنها یکی از بی شمار چیزهایی است که در فصل جدید این سریال کشف خواهید کرد.

 

باب اودنکرک، بازیگر نقش سال در دو سریال برکینگ بد و بهتر است با سال تماس بگیری، نیز پنجشنبه هفته گذشته در فرش قرمز فصل ششم این سریال در گفت‌وگو با ورایتی گفته بود: شخصا حس می‌کنم این دو سریال بیش از همیشه در فصل آخر به هم پیوند خواهند خورد. این از نظر من غافلگیرکننده و جذاب است و باعث خواهد شد دوباره هوس دیدن برکینگ بد به سرتان بزند.

 

در جریان پنج فصلی که از سریال بهتر است با سال تماس بگیری گذشته تاکنون بسیاری از دیگر شخصیت های برکینگ بد در آن ظاهر شده‌اند که از آن جمله می‌توان به هکتور سالامانکا، دان الادیو و استیون گومز اشاره کرد.

 

سریال درام برِکینگ بد در ۷ فصل داستان یک معلم شیمی پایه دبیرستان را روایت می‌کند که به سرطان ریه مبتلاست و برای تامین مالی خانواده‌اش کار تولید و پخش مواد مخدر شیشه را آغاز می‌کند اما رفته رفته به سرکرده یکی از بزرگترین گروه‌های مافیای مواد مخدر در آمریکا تبدیل می‌شود.

 

آخرین قسمت سریال برکینگ بد که از سال ۲۰۰۸ مهمان خانه بینندگان شده و حسابی طرفدار داشت، در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۱۳ پخش شد و ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیننده داشت. این سریال در همان سال به پاس کسب رای مثبت ۹۹ درصد از منتقدان به عنوان تحسین برانگیزترین سریال تلویزیونی تاریخ در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------