آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ایرج طهماسب خطاب به حمید جبلی: جان من است «او»



ایرج طهماسب و حمید جبلی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مهدی آشنا، عکاس خبری، سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین عکاس برنامه «مهمونیِ» ایرج طهماسب با انتشار کامنت طهماسب برای عکسی از حمید جبلی، به شایعات بروز اختلاف نظر میان این دو هنرمند و همکار قدیمی پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی آشنا، عکاس نام‌آشنای تئاتر، سینما، تلویزیون و عکاس این روزهای برنامه «مهمونیِ» ایرج طهماسب، با انتشار استوری‌ای در صفحه اینستاگرامش از پایان شایعاتی که در مورد شکرآب بودن رابطه میان ایرج طهماسب و حمید جبلی به گوش می‌رسید خبر داد.

 

صفحه اینستاگرامی «سینمانوین» در این مورد چنین نوشت: «در حالی که این روزها ایرج طهماسب بدون یار همیشگی و قدیمی‌اش؛ حمید جبلی درحال ساخت برنامه‌ای تازه است و شنیده می‌شود که این دو همکار در مواردی به مشکلاتی برخورده‌اند، مهدی آشنا عکسی از حمید جبلی را در استوری صفحه‌اش بازنشر کرد. نکته جالب اینجاست که تصویر حمید جبلی در صفحه این عکاس با واکنش جالب ایرج طهماسب روبه‌رو شد. طهماسب در کامنتی برای حمید جبلی نوشت: «جان من است او...» به نظر می‌رسد این می‌تواند پایان تمامی شایعاتی باشد که گریبان‌گیر این دو هنرمند بزرگ در ماه‌های اخیر بوده است و احتمال اینکه طهماسب و جبلی در برنامه‌های دیگری با یکدیگر همکاری کنند، دور از انتظار نیست.»

 

روزهای پخش برنامه «مهمونی» در شبکه نمایش خانگی در دو هفته عید نوروز، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها به تاریخ دوم، چهارم، نهم و یازدهم فروردین بود و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه پخش می‌شود.

 

ایرج طهماسب و حمید جبلی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------