انتشار اولین تصویر از مارگو رابی در فیلم باربی



فیلم باربی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

فیلم باربی (Barbie) مدتی است که توسط برادران وارنر در دست ساخت قرار دارد، اما پروژه آن اخیرا با بازی مارگو رابی در نقش اصلی پیشرفت زیادی داشته است. اکنون نخستین تصویر از او در نقش باربی منتشر شده که رابی را در یک لوکیشن صورتی رنگ نشان می‌دهد. گویا قرار است وی به عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم همکاری داشته باشد.

 

از آنجایی که فیلم باربی قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود، انتخاب بازیگران آن از تابستان گذشته آغاز شده و بر همین اساس رایان گاسلینگ قرار است نقش کن (Ken) را برعهده داشته باشد و ویل فرل نیز اخیرا به جمع بازیگران آن پیوسته است. گفتنی است که پیش از این هم حضور اما مکی، آمریکا فررا و سیمو لیو در فیلم تایید شده بود. گرتا گرویگ به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شده و نوآ بامباک نیز در جایگاه نویسنده همکاری خواهد داشت.

 

اگر اخبار پیشین مربوط به این پروژه را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که ابتدا ایمی شومر برای ایفای نقش باربی در نظر گرفته شده بود و بعدا بخاطر عدم مطابقت دقیق با این شخصیت نهایتا از پروژه جدا شد. پس از آن مارگو رابی برای ایفای نقش اصلی به فیلم اضافه شد و به گفته خودش با یک فیلم کاملا متفاوت روبه‌رو خواهیم بود.

 

به غیر از اخبار مربوط به تیم بازیگران، جزییات خاص دیگری در دست نیست، اما مارگو رابی اخیرا در فیلم‌هایی مانند هارلی کوئین، روزی روزگاری در هالیوود، بامب‌شل و I, Tonya بسیار خوش درخشیده و دوران موفقیت‌آمیزی را سپری کرده است.

 

در آینده ممکن است تیزر یا تریلرهای رسمی فیلم باربی منتشر شود و می‌توانیم در نهایت ببینیم که این فیلم هیجان‌انگیز چه حال و هوایی دارد و باید انتظار چه چیزهایی از آن داشته باشیم.

 

فیلم باربی برای اکران در ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ‍۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

 

برترین ها

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------