آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جانی دپ در دادگاه به نقاشی روی آورد/ ایلان ماسک حاضر به حمایت از امبر هرد نشد



جانی دپ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
جانی دپ در دادگاهی که در ایالت ویرجینا در حال برگزاری است و به بررسی شکایت او از امبر هرد می‌پردازد در حال طراحی و رنگ‌آمیزی دیده شد.

به گزارش ایران آرت، ویدیوی دست به قلم شدن "جانی دپ" در دادگاه شکایت از همسر سابقش "امبر هرد" متهم به نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی پربیننده شد.

 

ستاره ۵۸ ساله "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) چهارشنبه این هفته در لحظاتی از این دادگاه که در فرفکس کانتی ایالت ویرجینا در حال برگزاری است، در حال طراحی و رنگ‌آمیزی دیده شد.

 

این اولین بار نیست که دپ در حال طراحی در دادگاه دیده می‌شود. سه‌شنبه این هفته نیز ویدیویی که در پلتفرم تیک‌تاک منتشر شده بود، نشان می‌داد که دپ یک طراحی را به وکیلش "بنجامین چو" نشان می‌دهد. این ویدیو طی کمتر از ۱۸ ساعت ۴ میلیون بازدید داشته است.

 

 دپ همسر سابقش را به نشر اکاذیب در "واشینگتن پست" متهم کرده و خواستار پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده است. او می‌گوید نه هرد، بلکه خود او قربانی خشونت خانگی است و ادعای همسر سابقش باعث شده از چندگانه "دزدان دریایی کارائیب" اخراج شود. دپ سال گذشته از چندگانه "جانوران شگفت‌انگیز" (Fantastic Beasts) کنار گذاشته شد و برادران وارنر به فاصله چند روز "مدس میکلسن" را جایگزین او کرد.

 

نمایندگان هرد و دپ در این دادگاه اسناد و مدارک بسیاری را به نمایش گذاشته‌اند. در یکی از فایل‌های صوتی ارائه شده، صدای هرد به گوش می‌رسد که به دپ می‌گوید: "به دنیا بگو، جانی. بگو، من، جانی دپ – یک مرد – من هم قربانی خشونت خانگی هستم." در کلیپ دیگری دپ با الفاظ رکیک هرد را خطاب قرار می‌دهد.

 

دپ در کلیپ دیگری تهدید می‌کند که خودش را با یک چاقو زخم می‌کند. او پس از پخش کلیپ می‌گوید در آن مقطع به "آخر خط" رسیده بوده است: "فکر کردم تنها پاسخ این است که خون خودم را بریزم، فقط همین برایم باقی مانده بود."

 

***

 

شهادت پلیس آمریکا علیه امبر هرد

مامور آمریکایی می‌گوید در سال ۲۰۱۶ پس از مشاجره زوج معروف، با هرد مصاحبه و به دقت صورت او را بررسی کرده اما اثری از کبودی یا زخم ندیده است.

 

ایران آرت: اتفاقاتی که شش سال قبل در پنتهاوس "جانی دپ" و "امبر هرد" در لس‌آنجلس روی داد، طی روزهای سه‌شنبه (۲۶ آوریل) و چهارشنبه (۲۷ آوریل) این هفته در دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از همسر سابقش در ویرجینا به بررسی گذاشته شد.

 

در این جلسات، هرد، دپ و همه افراد دیگری که در دادگاه حاضر بودند چشم به مانیتورها دوختند تا ویدیوهایی را ببینند که به گفته "ملیسا سائنز" نمی‌توان بر اساس آن‌ها گفت که هرد "قربانی خشونت خانگی" است. سائنز که ۱۲ سال سابقه دارد جزئیات ورود به پنتهاوس زوج در حدود ساعت ۹ شب ۲۱ مارس ۲۰۱۶ را شرح می‌دهد. مأمور سائنز در پایان این بازدید، گزارشی ثبت نمی‌کند چرا که به اعتقاد او جنایتی اتفاق نیفتاده بود.

 

سائنز در ویدیویی از پیش ضبط شده اعتراف می‌کند که نه او و نه همکارش از منزل دپ و هرد تصویربرداری نکرده‌اند. او می‌گوید هرد با چشمان قرمز و در حال گریه کردن بوده با مأموران ارتباط چشمی برقرار نکرده است. در دادگاه شکایت دپ از "نشریه" سان به دلیل عدم وجود مدارک و تصاویر به اظهارات سائنز توجه زیادی نشده بود. در ادامه با پخش ویدیویی از خروج مأموران از پنتهاوس، سائنز این ادعای وکیل هرد را نمی‌پذیرد که به همکارش گفته است: "دیوانه‌وار بود.

 

ژوئیه سال ۲۰۱۶، و نزدیک به دو ماه پس از این اتفاق، سائنز می‌گوید با هرد مصاحبه و به دقت صورت او را بررسی کرده اما اثری از کبودی یا زخم ندیده است. سائنز شش سال قبل گفته بود که هرد صدمه ندیده و  هیچ شکایتی علیه آقای دپ نداشته است.

 

در بخش دیگری از دادگاه سه‌شنبه، "دکتر شنان کری" به دادگاه گفته بود که هرد را دارای اختلال شخصیتی مرزی (BPD) و اختلال شخصیتی نمایشی (HPD) است. کری پس از یک جلسه ۱۲ ساعته با بازیگر در اواخر سال گذشته به چنین نتیجه‌ای رسیده است. او ادعا می‌کند که یک آزمون روان‌شناسی برای هرد ارائه کرده و این بازیگر به ۵۶۷ عبارت پاسخ درست یا غلط داده است.

 

کری می‌گوید مبتلایان به اختلال شخصیتی مرزی "می‌توانند رفتار خشونت‌آمیزی نشان دهند و پرخاشگر باشند."

 

***

 

شانه خالی کردن ایلان ماسک از شهادت به نفع امبرهرد

پارسینما نوشت: این‌روزها دادگاه جنجالی جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد تبدیل به تیتر اصلی رسانه‌های دنیا شده و مردم دنیا هر روز اخبار این دادگاه را به صورت آنلاین پیگیری می‌کنند.

 

ایلان ماسک و جیمز فرانکو، از جمله افرادی بودند که امبر هرد زمانی که جانی دپ برای فیلمبرداری به سفر می‌رفت، با آن‌ها در ارتباط بود و به همسرش خیانت می‌کرد. این دو قرار بود به عنوان شاهد در دادگاه حضور پیدا کنند، که روز گذشته از حضور در دادگاه انصراف دادند.

 

آن‌ها قرار بود شهادت دهند که کبودی‌های صورت امبر هرد به خاطر حمله همسرش جانی دپ بوده که با توجه به اخبار جدید و احتمال بالای جانی در پیروزی، حاضر به شهادت نشدند.

 

با این وجود هنوز کار ایلان ماسک با این دادگاه تمام نشده، او بابت شکایت جانی دپ و کمک‌های مالی‌ای که به امبر هرد می‌کرده طی روزهای آینده باید از خودش دفاع کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------