اعتراف خانم بازیگر به اعتیاد/ هیدن پنتیر: به من گفتند روی فرش قرمز قرص‌های شادی‌آور مصرف کن!



هیدن پنتیر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
هیدن پنتیر از اعتیاد به تریاک و الکل می‌گوید: «در نوجوانی به من گفتند قبل از اینکه روی فرش قرمز بروی قرص‌های شادی‌آور مصرف کن»

به گزارش ایران آرت، هیدن پنتیر در مصاحبه جدیدی با مجله «پیپل» از اعتیاد طولانی‌اش به تریاک و الکل گفت و فاش کرد که یکی از نمایندگانش به او پیشنهاد کرده قبل از رفتن روی مراسم فرش قرمز در سن ۱۵ سالگی «قرص‌های شادی‌آور» مصرف کند. پنتیر می‌گوید با مصرف این قرص‌ها اعتیاد او وضعیت وخیم‌تری پیدا کرده است.

 

پنتیر در مورد قرص‌ها می‌گوید: «در حین مصاحبه‌ها من را سرحال می‌کرد. نمی‌دانستم که این کار درستی نیست، یا اینکه چه درهایی را به روی من می‌گشاید وقتی که بحث اعتیاد در میان باشد.»

 

پنتیر در سنین کودکی و با درام ورزشی «تایتان‌ها را از یاد نبر» (Remember the Titans) دیزنی با «دنزل واشینگتن» به شهرت رسید و در سن ۱۶ سالگی در سریال «قهرمانان» (Heroes) مقابل دوربین رفت. او پس از آن پس به فیلم «جیغ ۴» (Scream 4) و سریال موزیکال «نش‌ویل» (Nashville) ملحق شد.

 

این بازیگر ۳۲ ساله اضافه می‌کند: «بر بام دنیا بودم و خرابش کردم. می‌توانم بگویم که تا پایین‌ترین سطح سقوط کردم، اما پس از آن دری انحرافی باز می‌شود... آسان نبوده و فراز و نشیب زیادی داشته. اما حتی از زشت‌ترین اتفاقاتی که برای من پیش آمده پشیمان نیستم. به‌شدت احساس موفقیت می‌کنم. و احساس می‌کنم که فرصتی دیگر به من داده شده.»

 

پنتیر قرار است در قسمت ششم «جیغ» که اولین پروژه قابل‌توجه او پس از «نش‌ویل» در سال ۲۰۱۸ است، نقش «کربی» را تکرار کند. او در مصاحبه با «صبح به‌خیر آمریکا» گفته بود که شخصاً سازندگان «جیغ» درخواست کرده به چندگانه بازگردانده شود. پنتیر می‌گوید: «خیلی دوست داشتم در این فیلم‌ها باشم. فکر نمی‌کنم کسی ناامید شوشد.

 

پنتیر به «پیپل» می‌گوید همیشه در حین فیلمبرداری پروژه‌ها هوشیار بوده و با اعتیادش مشکلی ایجاد نکرده است: «بخت با من یار بود که در حین کار آشفتگی به بار نیاوردم. اما اوضاع از کنترل خارج می‌شد. با بزرگسال‌تر شدن، مواد و الکل به چیزی تبدیل شد که نمی‌توانستم بدون آن زندگی کنم.»

 

پارامونت «جیغ ۶» را مارس سال ۲۰۲۳ اکران می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------