مجموعه رمان‌های «رودخانه‌های لندن» سریال می‌شود



سریال رودخانه‌های لندن،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
یک سریال تلویزیونی با اقتباس از مجموعه رمان‌های فانتزی و پرفروش «رودخانه‌های لندن‌» نوشته «بن آرونویتچ» ساخته خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، هر ۹ جلد از مجموعه کتاب‌های «رودخانه‌های لندن» که توسط «بن آرنویتچ» نوشته شده‌اند،‌ به یک سریال تلویزیونی تبدیل خواهند شد.

 

مجموعه کتاب‌های فانتزی «رودخانه‌های لندن» روایت‌های حول محور کاراگاهی به نام «پیتر گرنت» را روایت می‌کند. درجلد نخست این مجموعه رمان‌ها، «گرنت» که به تازگی فعالیتش را به عنوان یک مامور پلیس آغاز کرده است با یک روح مواجه می‌شود و پس از آن توسط یک بازرس و جادوگر به نام «توماس نایتینگل»‌ در «فولی»،‌ واحد پلیسی فعال در حوزه جرائم ماورالطبیعی، استخدام می‌شود.

 

این مجموعه آثار برای مدت‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار داشته‌اند. دو جلد اخیر این مجموعه، یعنی «در میان سلاح‌های ما» که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و کتاب «ارزش‍های نادرست» که در سال ۲۰۲۰ منتشرشده است، به طور مستقیم به رتبه نخست پرفروش‌های «ساندی تایمز»‌ راه‌ یافتند. نخستین کتاب از این مجموعه در سال ۲۰۱۱ با عنوان «رودخانه‌های لندن» منتشر شد.

 

این سریال تلویزیونی با همکاری تلویزیون «پیور فیکشن»، «سی سا فیلمز»‌ و شرکت تولیدی «آرنویتچ» ساخته خواهد شد و «آرنویتچ» نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

 

البته این نخستین تلاش برای ساخت سریال با اقتباس از این مجموعه رمان‌ها نیست، چراکه شرکت «استولن پیکچرز» در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد قصد دارد یک سریال تلویزیونی تولید کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------