آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگر فیلم مرد آهنی: تام کروز به درد بازیگری نمی‌خورد



تام کروز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگ
«میکی رورک، بازیگر نقش «ویپلش» در «مرد آهنی ۲» گفت: تام کروز وصله دنیای بازیگری نیست و ۳۵ سال آزگار است که یک نقش را تکرار می‌کند.»

به گزارش ایرنا، اگرچه تام کروز به لطف موفقیت فیلم پرفروش «تاپ گان: ماوریک» به ستاره سال سینما تبدیل شده‌است اما دست‌کم یکی از نامزدهای جایزه اسکار بهترین بازیگری هست که این ستاره هالیوودی را قبول ندارد.

 

میکی رورک در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و درباره موفقیت تاپ گان ۲ گفت: «این برای من هیچ معنایی ندارد. تام کروز ۳۵ سال آزگار است که یک نقش را تکرار می‌کند. من احترامی برای این قائل نیستم. پول و قدرت برای من اهمیتی ندارد. کار کردن آل پاچینو و کریستوفر واکن، کارهای اول رابرت دنیرو و ریچارد هریس و ری وینستون است که برایم اهمیت دارد. این ها بازیگرانی هستند که می‌خواهم شبیهشان باشم. مردانی که تمام توان خود را برای بازیگری به کار گرفتند.»

 

به عقیده رورک ستاره مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن در سه دهه گذشته برای پیشبرد حرفه بازیگری خود تلاشی نکرده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا تام کروز بازیگر خوبی است یا نه، گفت: «از نظر من او وصله دنیای بازیگری نیست.»

 

رورک که در سال ۲۰۰۹ با فیلم کشتی گیر نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شد، در حال حاضر در فیلم کاخ ساخته رومان پولانسکی بازی می‌کند.

 

فیلم تاپ گان: ماوریک با حدود ۶۰۰ میلیون فروش در آمریکا به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ و بزرگترین فیلم در کارنامه کروز تبدیل شده است. با میزان استقبالی که از این فیلم به عمل آمده تنها فیلم های گیشه پسند پاییزی چون پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد و آواتار: راه آب توان رقابت با آن را خواهند داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------