آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مسابقه «عصر جدید» در دو قسمت اعلام می‌شود



مسابقه عصرجدید،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مسابقه «عصرجدید» با برگزاری فینال در روزهای شنبه و یکشنبه، به پایان می رسد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی برنامه «عصرجدید»، شنبه و یکشنبه، ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱، ساعت ۲۲ تا اوایل بامداد برنامه‌های اعلام نتایج فصل سوم مسابقه استعدادیابی ایران، روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

 

فینالیست‌های فصل سوم، شنبه‌شبِ هفته پیش اجرا کردند. پیمان ابراهیمی، قصه‌های خانواده‌اش را ادامه داد و اجرایش را به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تقدیم کرد. احسان یاسین، ترانه‌ای ۳ زبانه خواند و عاشقانه‌ای تازه اجرا کرد. ستیلا و آنیسا حرکات هوایی‌شان را با قصه‌ای برای رساندن دختربچه‌ای به آرزویش ترکیب کردند. پهلوانک‌های ایران‌زمین، گود زورخانه را با نمایشی به صحنه برنامه آوردند. ساینا شیخی با دوبله‌ای روی چند انیمیشن و بازی همزمان بدون نگاه به تصاویر، توانایی خود را باز به نمایش گذاشت و علی طولابی با آواز سنتی، قطعاتی کُردی و آذری خواند.

 

در برنامه‌های اعلام نتایج، فینالیست‌ها با خانواده‌های‌شان می‌آیند تا هم بیشتر از خود و فعالیتی که در آن استعداد دارند، بگویند و هم از بینندگان و هوادارانشان دعوت کنند که اگر اجرای آن‌ها به دل‌شان نشسته است، با کد دستوری رایگان به آن‌ها رای دهند. در کنار آن‌ها، مربی‌های‌شان هم حضور دارند تا از تجربه کار و تمرین با این استعدادها بگویند.

 

در این ۲ برنامه، اجراهای شرکت‌کننده‌های این فصل هم خواهد بود و خلاصه‌ای از فینال هم پخش خواهد شد. غیر از این‌ها، ستارگان فصل‌های اول و دوم «عصرجدید» هم در کنار فینالیست‌های امسال حضور دارند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------