توقف پخش سریال جیران با شکایت شاکی خصوصی



سریال جیران،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
در پی شکایت شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و بر اساس حکم قضایی، ادامه پخش سریال نمایش خانگی جیران متوقف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، این حکم پس از بررسی‌های لازم، در راستای ماده ۲۹ قانون حمایت از مولفان و مصنفان و هنرمندان و در جهت حمایت از بزه دیده (شاکی خصوصی)، صادر شده است.

 

بر اساس حکم صادره، ادامه پخش سریال با رعایت مالکیت ادبی ممکن خواهد بود.

 

«جیران» پخش می‌شود اگر پلتفرم و شاکی سازش کنند

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، با درست خواندن خبر توقف سریال «جیران»، شکایت یک شاکی خصوصی و حکم قوه قضائیه را علت این توقف اعلام کرد.

 

محمدصادق افراسیابی ـ سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ـ در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن تأیید خبر توقف سریال «جیران»، توضیح داد: بر اساس حکم قضایی، سریال «جیران» شاکی خصوصی داشته و چون امکان صلح و سازش بین شاکی و پلتفرم پخش کننده (فیلیمو) فراهم نشده، سریال متوقف شده است.

 

افراسیابی افزود: اگر شاکی با فیلیمو به توافق برسد امکان حل مسئله وجود دارد اما فعلا این توافق انجام نشده است و طبق حکم، اگر صلح و سازشی شکل نگیرد، این دستور باید اجرایی شود.

 

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا بار دیگر درباره راه‌های حل مشکل پخش سریال حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی تاکید کرد: اگر مجددا صلح و سازشی بین طرفین صورت بگیرد، سریال می‌تواند به پخش برسد. فعلا بر اساس حکم قضایی موجود سریال متوقف است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------