حضور سرزده برادرزن سابقه‌دار ارژنگ امیر‌فضلی تمام معادلاتش را به هم ریخت!



فیلم دزدی که برای شام آمد , بازیگران فیلم دزدی که برای شام آمد
تصویربرداری فیلم تلویزیونی «دزدی که برای شام آمد» ادامه دارد. داستان فیلم درباره فریدون با بازی ارژنگ امیرفضلی است که در محله به امانتداری شهره است. طبق روال هرسال، امسال نیز همسایه‌ها کلید‌های خانه‌شان را به او سپرده‌اند، اما ورود ناگهانی جمشید، برادر زن سابقه‌دار او با بازی نصراله رادش که قرار است تعطیلات را در خانه وی بگذراند، تمام معادلاتش را به هم می‌ریزد.

 به گزارش شبکه ایران، این فیلم تلویزیونی به کارگردانی سید محسن میر‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمد رضا جهانگیرتاج امروزدر خانه‌ای حوالی خیابان معلم کلید خورد و پس از آن به لوکیشن‌هایی در خیابان تهرانپارس، شریعتی و هفت تیر خواهد رسید.
«دزدی که برای شام آمد» داستان فریدون با بازی ارژنگ امیرفضلی است که در محله به امانتداری شهره است. طبق روال هرسال، امسال نیز همسایه‌ها کلید‌های خانه‌شان را به او سپرده‌اند، اما ورود ناگهانی جمشید، برادر زن سابقه‌دار او با بازی نصراله رادش که قرار است تعطیلات را در خانه وی بگذراند، تمام معادلاتش را به هم می‌ریزد و ...
از دیگر بازیگران این فیلم تلویزیونی می‌توان به زهرا اویسی در نقش مهتاب، مرجان شکوفکی، اردشیر کاظمی، محمدرضا جهانگیرتاج، غلام‌رضا میرزا صادقی، مهری سادات آل آقا، محمد امین رحمتی و ... بازیگران کودک: علی جهانگیر‌تاج، رونیا حاجی یوسفی و کیمیا اطهری اشاره کرد.
این فیلم تلویزیونی پنجمین تجربه کارگردانش سید محسن میر‌حسینی پس از آثاری چون «رنگ انتظار»، «شاه‌دزد»، «تیک تاک» و «آقای ناقابل» و دومین تجربه تهیه‌کننده‌اش محمد رضا جهانگیرتاج بعد از فیلم «عروس و ملوس» است.
دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: نویسنده: فهیمه سلیمانی و مریم قنبری (کارگاه هنری ارغنون‌فیلم)، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فهیمه سلیمانی، مدیر تولید: محسن منیعی، جانشین تولید: محمد اطهری، گروه کارگردانی: مرجان حق پرست، محمدرضا نعمتی، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، تصویربردار: مجید طرقی، صدابردار: امیر نخجوان، موسیقی: مهران میرمیری، تدوین: حامد رضی، طراح صحنه و لباس: خزان افوضی، طراح گریم: غزاله طاری، تدارکات: مهدی صداقتی‌پور، غلامرضا حیدری..... / inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------