آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سلبریتی‌هایی با شغل دوم بسیار معمولی (+تصاویر)



دیده شده که برخی از ستاره ها و سلبریتی های هالیوودی در کنار حرفه غالب خود یک کار بسیار معمولی نیز دارند و اکثر آن ها به این شغل خود نه به عنوان یک منبع درآمد بلکه کاری که تنها از روی علاقه و اشتیاق انجام می دهند نگاه می کنند.

به گزارش برترین ها، یکی از ساده ترین کارهای جانبی که سلبریتی ها برای کسب درآمد انجام می دهند برندینگ است و هر یک از آن ها با راه اندازی خط تولید یک محصول با نام خود ثروت قابل توجهی به جیب می زنند. اما دیده شده که برخی از ستاره ها و سلبریتی های هالیوودی در کنار حرفه غالب خود یک کار بسیار معمولی نیز دارند و اکثر آن ها به این شغل خود نه به عنوان یک منبع درآمد بلکه کاری که تنها از روی علاقه و اشتیاق انجام می دهند نگاه می کنند.

برخی دیگر نیز عنوان می کنند که دلیل آن ها از این کار این است که اگر روزگاری از شهرت و اعتبار افتادند بتوانند روی پای خود بایستند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با سلبریتی هایی آشنا کنیم که در خفا یک شغل بسیار معمولی دارند.


1- جرمی رنر

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی با شغل دوم بسیار معمولی


در فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران» می دیدیم که شخصیت جرمی رنر همواره در حال بازسازی خانه خود بود و شاید این موضوع به طور عمدی توسط سازندگان در این فیلم گنجانده شده است زیرا جرمی رنر در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش املاک فعالیت دارد.

برای مثال یکی از آخرین پروژه های ساختمانی رنر به مبلغ 24 میلیون فروخته شد از این رو مشخص است که رنر از وقت خوب به خوبی برای کسب درآمد خارج از دنیای هالیوود استفاده می کند. وی در تمامی خانه هایی که می سازد حرف آخر را در مورد طراحی ساختمان، مصالح، مبلمان و هر چیزی که نیاز به انتخاب دارد می زند.

در خانه هایی که او می سازد همه چیز وجود دارد حتی حوله حمام و خریدار تنها با لباس های شخصی اش به این خانه قدم می گذارد. وی از فقر به چنین جایگاهی رسیده و دیرزمانی مجبور بوده در خیابان بخوابد. در ابتدای کار او در زمینه ساخت و ساز، رنر هر آنچه که بدست می آورد را در این زمینه سرمایه گذاری می کرد به طوری که هیچ پولی برای او باقی نمی ماند و این وضعیت تا زمانی که فیلم «صندوقچه درد» (The Hurt Locker) برنده جایزه اسکار شد ادامه داشت.

2- شاهزاده ویلیام

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی با شغل دوم بسیار معمولی


شاهزاده ویلیام روزی پادشاه بریتانیا خواهد شد اگر اتفاق ناگوار یا یک بیماری غیرمنتظره او را از پای درنیاورد. او بسیار ثروتمند است و لازم نیست که سوار بر هلی کوپتر برای نجات افراد در اثر حوادث غیرمترقبه جان خود را به خطر بیندازد. اما این دقیقاً همان کاری است که دوک کمبریج انجام می دهد زمانی که از دنیای دوکی فاصله می گیرد.

از سال 2015 وی هر هفته به طور داوطلبانه 20 ساعت را به عنوان خلبان هلی کوپتر آمبولانسی در یک موسسه غیرانتفاعی کار می کند. او این کار را در خفا انجام می داد تا این که به طور تصادفی تصویری از او سوار بر هلی کوپتر در حال نجات یک جنگلبان در رسانه ها منتشر شد. وی گفته که گاهی اوقات ساعت 2 نیمه شب در شیفت کاری خود حاضر می شود و از این کار لذت می برد.

3- دانیل دی لوییس

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی با شغل دوم بسیار معمولی


دانیل دی لوییس که به خاطر سبک بازی موسوم به متد اکتینگش شناخته می شود در جهت آماده شدن برای نقش هایش دست به کارهای باورنکردنی و گاه خطرناکی می زند. وی برای بازی در فیلم «آخرین موهیکان» (The Last of the Mohicans) یک ماه را در جنگل های کارولینای شمالی گذراند تا مهارت ها و نحوه زندگی سرخپوستان را فرا بگیرد. برای بازی در فیلم «بوکسور» (The Boxer) وی یکسال و نیم تحت نظر بری مک گویگان که یک مربی افسانه ای بوکس بود آموزش دید.

مک گویگان گفته بود که دی لوییس به چنان مهارتی در بوکس دست یافته بود که می توانست در مسابقات حرفه ای این ورزش به میدان برود. از این رو جای تعجب ندارد که وی به کارهای جانبی جدای از بازیگری نیز اهمیت زیادی بدهد.

یکی از این کارهای جانبی او شاگردی کردن در محضر یک کفش دوز مشهور ایتالیایی به نام استفانو بیمر است که کفش های کاملاً دست ساز او با قیمت هایی تا 2.450 یورو نیز فروخته می شوند. دی لوییس به مدت 8 ماه در محضر بیمر شاگردی کرد و در این مورد با رسانه ها صحبتی نکرد.

4-نیک آفرمن

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی با شغل دوم بسیار معمولی


نیک آفرمن بازیگری است که مهارت نجاری را در خانواده اش یاد گرفته است. سپس از ترکیب نجاری و تجارب خود در تئاتر برای تاسیس یک مغازه در زمینه ساخت و ساز بافت های چوبی استفاده کرده است. اگر چه وی در دنیای بازیگری به شهرت رسیده اما همچنان عشق به کار با دست هایش را از دست نداده است.

این کار تنها یک تفریح نیست بلکه فلسفه زندگی او محسوب می شود. به نظر وی درست کردن وسایل و یا داشتن مهارت تعمیر وسایل، چه خانه باشد و چه ماشین یا لباس، یک سبک زندگی دوست داشتنی است. بدین ترتیب وی در شهر لس آنجلس یک مرکز فروش سازه های چوبی دست ساز راه اندازی کرده است و یک قایق کانو بسیار زیبا که از کارهای خود اوست در آن به نمایش درآمده است.

5- جیمز فرانکو

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی با شغل دوم بسیار معمولی


به خاطر بعضی از فیلم هایی که در آن ها بازی کرده و به خاطر دوستی با سث روگن، بسیاری بر این باورند که جیمز فرانکو انسان تنبلی است اما این موضوع اصلاً با واقعیت همخوانی ندارد. وی جدای از کار بازیگری، یک نویسنده، کارگردان، شاعر و نقاش است و علاقه زیادی به تحصیلات دانشگاهی دارد. برای مثال در سال 2010 وی به طور همزمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته فیلمسازی در دانشگاه نیویورک، در رشته نویسندگی رمان در دانشگاه کلمبیا و در همین رشته در کالج بروکلین در حال تحصیل بود و در کالج وارن ویلسون کارولینای شمالی نیز در یک پروژه مربوط به شعر فعالیت داشت.

وی حتی مدرک دکترای زبان انگلیسی از دانشگاه ییل را نیز دارد. جالب این که وی تدریس در رشته فیلم سازی را در دانشگاه نیویورک سیتی در سال 2011 آغاز کرده و همچنان به این کار ادامه می دهد. وی در سال 2014 به عضویت هیئت علمی دانشگاه یوسی ای ای درآمده و شاگردانش به شدت از او و سبک تدریسش راضی هستند.

6- کوین کاستنر

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی با شغل دوم بسیار معمولی


زمانی که فاجعه دیپ واتر هورایزن اتفاق افتاده و هزاران بشکه نفت به درون دریا نشت کرد این کوین کاستنر و سانتریفیوژ ساخت کمپانی او بود که برای جداسازی نفت از آب در چنین شرایطی مانند قهرمان پا به میدان گذاشتند. متاسفانه ماشین های ساخت کمپانی او هیچگاه به کار گرفته نشدند زیرا بارگیری آن ها در کشتی و وارد شدنشان در آب مدت زمان زیادی طول کشید. وی صاحب یک کمپانی فعال در زمینه تولید محصولات تمیزسازی محیط زیست است. وی بیش از 20 میلیون دلار در کمپانی خود سرمایه گذاری کرده است.

7- استیون سیگال

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سلبریتی‌هایی با شغل دوم بسیار معمولی


جالب است بدانید که استیون سیگال که در زمینه ورزش های رزمی استاد است و در فیلم های اکشن زیادی بازی کرده، از سال 2009 تاکنون در خفا به عنوان یک مامور پلیس مشغول به کار شده است و ریالیتی شو «استیون سیگال: مرد قانون» (Steven Seagal: Lawman) کاملاً بر اساس این شغل جانبی او ساخته شده است. با این وجود وی گفته که بیش از 2 دهه است با یک مرکز پلیس به نام جفرسون پریش همکاری می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------