ورود دایناسورهای ژوراسیک به جمع ۳۵ فیلم نخست تاریخ



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ورود دایناسورهای ژوراسیک به جمع ۳۵ فیلم نخست تاریخ

به گزارش بانی فیلم،  «مرد مورچه ای و زنبور» فیلم کمیک استریپی و جدید شرکت مارول که کاراکتر «انت من» را روبروی دختر کاراکتر خالق این شخصیت قرار می دهد و دنباله ای بر «مرد مورچه ای یک» به حساب می آید، این هفته اضافه بر درخشش درگیشه های آمریکای شمالی در ۴۸ درصد از کل بازارهای سایر قاره ها و مناطق دنیا هم ۸۵ میلیون دلار کاسبی کرد و بخصوص با شروع اکرانی ۹/۲۰ میلیون دلاری در کره جنوبی چشم ها را مسحور ساخت اما این قسمت پنجم «دنیای ژوراسیک» بود که با عبور از مرز یک میلیارد دلار فروش در عرض فقط ۴ هفته اکران به زبده های ایام اخیر این هنر تبدیل و از هر جهت و سو تحسین شد.


«دنیای ژوراسیک: امپراتوری ساقط شده» که به ظاهر قسمت دوم فیلم دنیای ژوراسیک فیلم سال ۲۰۱۵ این فرانچیز به شمار می آید (اما با احتساب تریلوژی دهه نودی استیون اسپیلبرگ فیلم پنجم از این مجموعه را تشکیل می دهد) این هفته به ۵/۲۸ میلیون دلار تازه در سطح آمریکای شمالی و ۶/۲۷ میلیون دلار دیگر در قاره ها و مناطق اروپا، آسیای شرقی، شمال آفریقا، آمریکای جنوبی و سطح اقیانوسیه دست یافت تا در آمریکا و کانادا ۳۳۳ میلیون دلاری و با احتساب کل جهان ۰۵۸/۱ میلیارد دلاری شود. تاکنون در طول تاریخ با احتساب این فیلم ۳۵ فیلم در امر فروش و پولسازی از مرز یک میلیارد دلار فراتر رفته اند و «امپراتوری ساقط شده» جدیدترین آنها است. ژوراسیک ها همگی تمی مشترک دارند و آن رها شدن دایناسورهایی است که در یک پارک تفریحی تولید مثل شده و رشد کرده اند و خصوصیات دایناسورهای دوران ماقبل تاریخ و عصر حجر را دارند و مثل عصر ژوراسیک قادر به براندازی هر فرد و شهر و کشوری هستند و به واقع یک فضای قدیمی هولناک را به جهان مدرن کنونی پیوند می زنند.


غلبه ترس بر فوتبال!
فیلم ترسناک «تطهیر اول» که چهارمین قسمت از سوی فیلم های موسوم به «The Purge» به حساب می آید، این هفته اضافه بر آمریکای شمالی در ۲۶ کشور و بازار و منطقه دیگر هم در سطح دنیا به نمایش درآمد و با اینکه از ۹/۱۰ میلیون دلار درآمدسازی فراتر نرفت اما در بریتانیا با ۱/۲ میلیون دلار پولسازی دوم شد و این بالاترین آغاز اکران برای این فرانچیز ۴ فیلمی در ۴ کشور عضو جامعه بریتانیا به حساب می آید. اهمیت این دستاورد زمانی بیشتر به نظر می رسد که در نظر بگیریم این هفته جامعه بریتانیا بشدت تحت تأثیر دستاوردهای موفق تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ در خاک روسیه بود که طبعاً نمی توانست بر آمار سینماهای این کشور تأثیر منفی نگذارد. «The First Purge» در فرانسه هم آغاز اکرانی ۱/۲ میلیون دلاری داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------