آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

زمان پخش سریال «شرایط خاص» مشخص شد (+تصاویر)



مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی برای پخش بعد از محرم و صفر آماده شده است.

به گزارش صبا، سریال «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال شرایط خاص


سید مرتضی فاطمی تهیه کننده سریال «شرایط خاص» در خصوص پخش این سریال به «صبا» گفت: سریال «شرایط خاص» قرار است بعد از سریال «حوالی پاییز» یعنی بعد از محرم و صفر از شبکه سوم سیما پخش شود.



گفتنی است ؛ سریال شرایط خاص به تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی و کارگردانی وحید امیرخانی یک کمدی قصه‌گوی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود و بازیگرانی مثل کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، مریم سعادت و... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال شرایط خاص



عوامل سریال تلویزیونی «شرایط خاص» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سیدمرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: حسن شبانکاره، محمدرضا امامی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، دستیار برنامه ریز: سامان تفرشی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، دستیار دوم کارگردان: علی قاسمی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------